johnsie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inlogprobleem met 1 van 4 mailadressen

Ik gebruik outlook 2016 voor ontvangen en verzenden van e mails.
met 1 adres krijg ik iedere dag de melding van probleem met synchronisatie.
Alles via de kant van outlook werkt perfect alleen de melding komt van de server van ziggo.
Alle instellingen staan goed maar ik moet iedere dag opnieuw inloggen met het wachtwoord terwijl dit staat op onthouden.
Onderstaand de melding:

16:37:06 Versie van synchronisatieproces 16.0.11126.20058
16:37:06 Synchroniseren van postvak **Prive gegevens verwijderd**
16:37:06 Synchroniseren van de hiërarchie...
16:37:06 Fout in map Inbox
16:37:06 [800CCCD2-0-0-733]
16:37:06 Afgebroken vanwege een fout
16:37:06 [800CCCD2-0-0-733]

Wie kan mij helpen met het oplossen van dit probleem.
Mag mij ook bellen.
** Prive gegevens verwijderd**
2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Meestal helpen deze stappen om dit weg te krijgen:
https://support.office.com/nl-nl/article/kiezen-welke-imap-accountmappen-worden-weergegeven-in-outlook-32103602-a568-4499-9d25-54fe236aee6a
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey johnsie . Welkom hier! Ben je er met de tip van Be rt uit gekomen? 🙂

Uitgelicht topic