appie thies

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen ziggo go lukt niet

Ik kan wel inloggen op mijn ziggo maar niet op de app ziggo go. Hoe kan dit?
8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Wat is de foutmelding die je krijgt?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey appie thies . Welkom hier!
Ook ik lees graag welke foutmelding je precies krijgt, zodat ik je wellicht verder kan helpen.

Mocht je er inmiddels al uit zijn gekomen, horen we het natuurlijk ook graag. Dan kunnen we de boel hier afsluiten ^^.

Tot snel!
appie thies
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik dezelfde inloggegevens voor mijn ziggo maar bij go geeft hij geen foutmelding maar geeft hij aan dat de inloggegevens niet kloppen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Dan is dat de foutmelding ^^.

En deze melding komt toch echt alleen naar voren wanneer de gegevens niet goed worden ingevoerd.
Zitten er speciale tekens in je gebruikersnaam/wachtwoord? En op wat voor apparaat probeer je in te loggen op ZiggoGO? Wil je eens proberen of het wel lukt wanneer je met een laptop/PC naar www.ziggogo.tv gaat?
LiquidR1987

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Zodra ik inlog op ziggogo.nl (met welke browser dan ook) dan krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet goed zijn. Zelfs de app voor Windows 10 geeft deze foutmelding. En aangezien de inloggegevens hetzelfde zijn als Mijn Ziggo, waar ik wel kan inloggen, snap ik het probleem niet dat het niet lukt om op de Ziggo GO pagina in te loggen.

Wat ik ook vreemd vind is dat de app op mijn telefoon (Android) wel nog werkt naar behoren. Ik heb hier niet opnieuw hoeven in te loggen.

Is er toevallig een storing met Ziggo GO? En als dat het geval is, dan ben ik van mening dat dit getoond zou moeten worden op de website of ergens anders. Jullie zijn namelijk altijd onduidelijk wat betreft storingen, maar dat is mijn mening.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey LiquidR1987 . De melding dat de inloggegevens niet kloppen, kan eigenlijk maar 1 ding betekenen.
Zitten er speciale/vreemde tekens in je gebruikersnaam/wachtwoord? Op wat voor apparaat lukt het nu precies niet? En lukt het op ditzelfde apparaat wel om in mijnZiggo te komen?

Het zal hier niet gaan om een storing, denk ik. Je reageert in een topic van meer dan een maand geleden :-).
bas82

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey LiquidR1987 . De melding dat de inloggegevens niet kloppen, kan eigenlijk maar 1 ding betekenen.
Zitten er speciale/vreemde tekens in je gebruikersnaam/wachtwoord? Op wat voor apparaat lukt het nu precies niet? En lukt het op ditzelfde apparaat wel om in mijnZiggo te komen?

Het zal hier niet gaan om een storing, denk ik. Je reageert in een topic van meer dan een maand geleden :-).


Ik heb exact hetzelfde probleem.

De login werkt perfect voor ziggo.nl, maar voor www.ziggogo.tv werkt het niet.

Ik maak ook gebruik van een wachtwoord manager, dus ik kopieer de logingevens van ziggo.nl exact naar ziggogo.tv

Suggesties welkom 🙂
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Bas,

Misschien wat simpel gedacht, maar wat nou als je geen gebruik maakt van de wachtwoord manager en het gewoon zelf intypt?

Uitgelicht topic