1
Vraag
2
Reacties
Esther2

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen op Mediabox XL vanaf laptop lukt niet

Ik kan vanaf mijn laptop niet inloggen op de Mediabox XL met de admin inloggegevens die op de site van de klantenservice staan. Ik heb een rechtstreekse kabelverbinding met de mediabox.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Je kan via de kabel van Laptop naar media box proberen met gwlogin.net dat is hier wel het geval en dan kan je gewoon alles aanpassen als het lukt.

Kan zijn dat je steeds apparte browser nodig hebt, omdat ie anders het UPC logo laat zien. Ben benieuwd

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Doe je het wel zonder de www?
Geef eens aan wat je wel gebruikt.
Esther2
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
www type ik niet in. ik gebruik de link die in de instructie staat (https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/inloggen/#Met%20een%20netwerkkabel/Verder) :
"Je kunt nu inloggen in het instellingenmenu van de Mediabox XL. Open hiervoor je browser en ga naar http://192.168.100.1"
vervolgens log ik in met admin admin maar dat werkt niet
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ah dat had ik ook een tijdje terug.

Ik heb toen de box 30 seconden van de stroom gehad en hem daarna een 5 tal minuten aan laten staan voordat ik weer in ging loggen.
Als de box opnieuw opstart heeft hij een paar minuten nodig om alles binnen te halen en verbindingen te maken en is dan druk bezig.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Je kan via de kabel van Laptop naar media box proberen met gwlogin.net dat is hier wel het geval en dan kan je gewoon alles aanpassen als het lukt.

Kan zijn dat je steeds apparte browser nodig hebt, omdat ie anders het UPC logo laat zien. Ben benieuwd
Esther2
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een andere browser dan Internet Explorer gebruikt, en toen kon ik wel inloggen.
Hartelijk dank voor alle reacties.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, Esther2. Fijn dat je het weer werkt en bedankt voor het hier delen van je oplossing, daar leren anderen ook weer van 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic