hanksoto

Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inhoud email niet zichtbaar op mobiel

Op mijn mobiel kan ikbij sommige mails de inhoud niet zien.als ik deze mail doorstuur naar eigen mailadres wel.wat gaat er fout
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Legoforce

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Michael,

Bij mij is het na de laatste update van het email programma niet meer voor gekomen dus opgelost.

gr

Bekijk in context

16 Reacties 16
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Welke mobiel, welke app gebruik je?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Sommige email programma's laden niet direct alle content van de mail. Onderaan het bericht vindt u vaak een aanklikbare link om de rest te laden.
dijkmane

Level 1
  • 427Posts
  • 31Oplossingen
  • 19Likes
als er veel externe plaatjes in zitten, worden die door een filter tegengehouden, je scherm blijft dan blank.
stuur je de mail door naar een ander device waar het filter anders staat, zie je de inhoud wel.

er staat vast wel ergens een knopje "inhoud tonen" o.i.d. ?
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Als je daarop klikt dan laat je de inhoud zien en niet eerder!
Dat is bij Apple op al hun devices ook. Ik doe al mijn mail laden zonder plaatjes en alleen tekst, wil ik dan plaatjes zien dan klik ik op Inhoud Tonen. Simpel toch 🙂
hanksoto
Topicstarter
Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb Ziggo en dit probleem doet zich sinds 3 dagen.daarvoor nooit geen probleem
Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes
Hier exact hetzelfde.
Begon uit het niets, zonder enige aanleiding.
hanksoto
Topicstarter
Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb al gezien dat meer mensen er last van hebben.ik ben dagen bezig geweest met waar het mis is gegaan.
Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes
hanksoto Jij hebt niks verkeerd gedaan.
Het standaard email programma van android opent de afbeeldingen van emails niet. Hier is het ook en hier is NIKS aan een instelling veranderd en daarom weet ik ook dat het probleem ergens anders ligt en dat er niet met instellingen hoeft worden gerommeld.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
hanksoto wrote:
Ik heb Ziggo en dit probleem doet zich sinds 3 dagen.daarvoor nooit geen probleem
Maar welke app staat er op je telefoon waarmee je de e-mail opent? Die bepaalt in principe of afbeeldingen automatisch geladen worden of niet.

Bijvoorbeeld de Gmail app (standaard op Android telefoons): https://support.google.com/mail/answer/145919?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=nl&oco=1
hanksoto
Topicstarter
Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat staat allemaal aangevinkt.ik heb een gmail en een UPC account
Legoforce

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Hier hetzelfde probleem op een samsung s7 edge.

Erg vervelend.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Ik heb dit fenomeen nog niet kunnen reproduceren op mijn eigen telefoon (OnePlus 6, Android 9.0.2, Gmail app, Ziggo emailadres).

In de Gmail app ga ik naar het menu, instellingen, mijn emailaccount@ziggo.nl, afbeeldingen. Deze kan ik op "Altijd weergeven" of "Vragen voor weergeven" zetten.
Zet ik deze op "Altijd weergeven" worden alle plaatjes van verschillende emails direct geladen zonder problemen.

Zou één van jullie een voorbeeld kunnen sturen van een e-mail waarvan de inhoud niet geladen wordt? Dit mag naar community@vodafoneziggo.com onder vermelding van "33563 - inhoud email niet zichtbaar t.a.v. Mark"
Legoforce

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Mark,heb je zojuist 2 emails gedaan in 1 staat een email die niet laad. Heb ook nog de email geupdate naar de laatate versie die gisteren schijnbaar is gereleased en nu laad dezelfde email wel.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Legoforce wrote:
Hoi Mark,heb je zojuist 2 emails gedaan in 1 staat een email die niet laad. Heb ook nog de email geupdate naar de laatate versie die gisteren schijnbaar is gereleased en nu laad dezelfde email wel.

Top! Dus ter checkt: het probleem is nu verholpen?
Legoforce

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Michael,

Bij mij is het na de laatste update van het email programma niet meer voor gekomen dus opgelost.

gr
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Bedankt voor je terugkoppeling! Dan sluit ik het topic af 🙂

Fijn weekend nog.

Uitgelicht topic