Gwendolynn

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ineens geen tv en internet meer

Nou thuis komt van een dag werken kom ik tot de conclusie dat de tv en het internet het niet meer doet..

Alles na gekeken opnieuwe aangesloten. Een reset gedaan.. Niets werkt als ik inlog op mijn modem zie ik draadloos verbonden maar internet toegang geweigerd..

Mijn mediabox blijft het lampje onder het logo groen knipperen en draadloos is ook groen...

Kan iemand mij vertellen wat het zou kunnen zijn of wat ik moet doen
Er is al contact geweest met de klantenservice en die kunnen niets vinden waarom die de toegang weigerdd..

Van de 1 op andere dag ineens niets meer.. Dat is wel raar..

Is er iemand die kan helpen???
Alvast bedankt!
20 Reacties 20
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Kun je een foto plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?
Gwendolynn
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is waar die binnenkomt het heeft het altijd gedaan en ineens doet die het niet meer...
mikraving

Level 1
  • 132Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
sorry.T S niet goed gelzen.
Gwendolynn
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ook hier gelijk naar gekeken maar hellaas is dit ook niet het probleem....
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik ga een vreemde vraag stellen: werkt het wel in de andere uitgang van deze wandcontactdoos?
Gwendolynn
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat wel
Marten1980

Level 1
  • 241Posts
  • 8Oplossingen
  • 13Likes
Denk niet dat het op.de andere aansluiting past Be rt. Omdat op dit type wcd altijd een male en.female aansluiting zit (benaming zal straks ook wel veranderen in de transgender discussie) maar dat terzijde.

Denk.dat de ts eerst maar een nieuw aop moet installeren of laten doen. Deze is al knap verouderd.

Vreem dat de klantenservice geen rare dingen ziet, die moet iniedergeval zien dat een modem niet online komt.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Gwendolynn Begrijp ik nu goed dat alles weer werkt?
Gwendolynn
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee hij blijft hellaas knipperen..
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dan zou ik nu de chatbox proberen, je verhaal vertellen en naar dit topic verwijzen, de chat is tegenwoordig 24/7/365 beschikbaar.
De chatbox komt midden in de volgende pagina als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier
Gwendolynn
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké toch bedankt voor het meedenken!
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
Gwendolynn

Maar heb ja al bij de buren navraag gedaan of zij:
-ook Ziggo hebben
-en zo ja, of zij ook storing ondervinden?
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
Al getest of je wel signaal krijgt als je de spitter ertussenuit haalt en dan (slechts) één apparaat, rechtstreek aansluit op de wandcontactdoos?
lolbroekhahaha

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste man, stop met probleemoplossen. Het ligt niet aan jou. Kijk voortaan bij google, alle storingen ziggo. Bij mij ligt internet er vanaf 04:00 vanochtend uit... nog 5,5 uur te gaan en de storing duurt voor mij al 24 uur. Dit zijn geen leuke grapjes ziggo. Hou allestoringen in de gaten en reset je modem wanneer er geen menldingen meer binnen zijn gekomen. Absurd dat er nog ziggomedewerkers denken dat de man problemen heeft met zijn contactpunt of splitters. Wat een dramatische dag, mijn enige vrije dag 😞 niet dat internet noodzakelijk is, maar vind 24 uur wel erg overdreven.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
lolbroekhahaha
Gelukkig worden veel problemen ook langs deze weg opgelost leert de ervaring hier op dit forum.

Natuurlijk zijn er problemen die Ziggo zelf op moet lossen.
Ik heb 8 jaar gewerkt als onafhankelijk zelfstandig troubleshooter/reparatiemonteur in de ICT en ben alle mogelijke aansluitingen van alle providers tegen gekomen.
En overal hetzelfde beeld.

In 75% van de gevallen lag het aan de bekabeling en splitters en versterkers.
15% aan de hardware/software/firmware/drivers van de apparaten die verbinding moeten maken.
5% aan de systeemsoftware van de apparaten die verbinding moeten maken..
5% aan de provider en de achterliggende systemen na de eerste plaats waar een provider het huis/pand binnenkwam.

En dat komt overeen met de problemen en oplossingen die we hier tegenkomen op dit klant helpt klant forum.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Be rt

Dat is ook mijn ervaring qua % die je neerzet , dat baseer ik op 17 jaar monteur te zijn geweest bij de NV centrale antenne systemen exploitatie maatschappij .

Maar als klantenservice geen problemen ziet Gwendolynn dan zien hun een modem online staan lijkt mij , hoef je ook niet te gaan kijken of de wcd wel of niet goed is , en of het wel of niet goed aangesloten zit.

Mogelijk een ander probleem , uitsluiten dat het modem niet goed is kan je natuurlijk niet helemaal maar dan zou het na een modemwissel opgelost kunnen zijn.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Be rt
Lolbroek niet serieus nemen. Kijk ook in z'n profiel.
Een zinvolle vraag, kan nog altijd. Dan wel met een aangepast profiel.
Gr Han
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik reageer feitelijk op een bericht wat geen juist beeld geeft.
Maakt niet uit van wie, maar als informatie voor anderen die hier langskomen. hanh
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ok. Goede daden zijn nooit weg!
Gr Han

Uitgelicht topic