Stubbenius

Level 1
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IMAP Ziggo / Outlook 365

Ik heb enige tijd terug hier een topic over gehad.

In Win 10 Outlook 365 vraagt Outlook steeds om hernieuwde inlog met correcte gegevens op de IMAP server van Ziggo.
Je klikt in de popup gewoon steeds ok en dan gaat t weer een tijdje goed.
Totdat Outlook weer met die popup komt en je moet weer ok klikken, wil de mail opgehaald worden.
Er waren meer gebruikers die er last van hebben.

Echter: Sind ws een laatste werkzaamheid van Ziggo (ik kreeg een nieuw extern IP) lijkt het nu voorbij??!!
Al een dikke 2 wk niets meer gehad.

Iemand anders nog?? Ook prob kwijt?
2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hier ook het probleem niet meer gezien sinds 2 weken en het laatste jaar geen nieuw IP adres gehad.
Omdat ik het probleem eerder had en weer spontaan verdween en later er weer was en weer spontaan is verdwenen, vermoed ik dat het een Ziggo server probleem was.
Stubbenius
Topicstarter
Level 1
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat had ik ook gedacht/gehoopt, maar dring maar eens door tot de 3e lijn daar...
Altijd standaard advies: modem fact reset aanbevolen, heb ik geen trek in.
En: "we zien hier niets bijzonder.."
Er zijn natuurlijk veel gebruikers die t zelf verbroddelen, maar zou fijn zijn als....

Uitgelicht topic