Monique66

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil Grey's Anatomy terug

Ik zit midden in seizoen 11 van Grey's Anatomy....is het zomaar in eens weg. Het stond als 2e bij meest bekeken series. Hoezo is het dan nu in eens weg? Ik snap er niks van. Wie verzint dit? Graag terug zetten aub.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Oef, dat is balen als je lekker in je serie zit! Welkom op de Community, Monique66. Grey's Anatomy is razend populair en je bent niet de enige die zich dit afvraagt. Er is al een topic aangemaakt met wat meer duiding. Dat topic vind je hier, klik. Als je nog vragen hebt dan kan je ze in dat topic stellen :thumbsup_tone2:. Ik sluit hier nu de boel af om de Community overzichtelijk te houden.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Oef, dat is balen als je lekker in je serie zit! Welkom op de Community, Monique66. Grey's Anatomy is razend populair en je bent niet de enige die zich dit afvraagt. Er is al een topic aangemaakt met wat meer duiding. Dat topic vind je hier, klik. Als je nog vragen hebt dan kan je ze in dat topic stellen :thumbsup_tone2:. Ik sluit hier nu de boel af om de Community overzichtelijk te houden.

Uitgelicht topic