Martyndg

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet inloggen op mijn ziggogo account met mijn inloggegevens waarmee ik wel kan inloggen op ziggo.nl. Hoe kan dit?

Ik kan niet inloggen op ziggogo maar wel op ziggo.nl kan iemand mij hier mee helpen? Ik heb al meerdere keren het wachtwoord veranderd in mijn ziggo account maar het werkt nog steeds niet.

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @Martyndg 
Heb je misschien toevallig Ziggo & Vodafone samen gevoegd of heb je alleen Ziggo? Als je ze hebt samengevoegd kan het zijn dat je nu je Vodafone mail moet gebruiken en/of juist weer het andere wachtwoord. Dus combineer even, mocht dit het geval zijn!

Heb je dit niet gedaan, ik leg je probleem zo ie zo even bij een Ziggo medewerker neer. Die kunnen zien of één en ander goed staat om verbinding te kunnen maken.

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Martyndg welkom op de Community. Ik durf te wedden dat je hier tegenaan liep net op het moment dat je wat leuks wou kijken. Dat is een tegenvaller dan!

Heb je het inmiddels al voor elkaar? Als dat niet zo is hoor ik graag of het op een ander apparaat wel lukt om op Ziggo GO in te loggen. Kreeg je trouwens ook een foutmelding te zien?

Uitgelicht topic