almodovaris

Level 11
  • 836Posts
  • 30Oplossingen
  • 40Likes

Ik kan mijn snelheid niet veranderen

Hoi, ik wil zien een berekening van abonnementsgeld voor een andere internetsnelheid. Ik wil niet per se mijn snelheid veranderen, ik wil de berekening zien.

Het zegt dat ik ben voor dezelfde pakket gekozen als ervoor (het is een foutmelding).

 

Waarschijnlijk heb je je huidige pakket geselecteerd. Maak een andere keuze en kies een nieuw pakket. Ga terug

10 Reacties 10
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, mogelijkheden, rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( deze zijn alleen voor Ziggo moderators zichtbaar ), aan de hand daarvan kunnen ze uw gegevens en instellingen achterhalen.


Zonder voorbeeld ( foto's / screenshots /… ) kunnen wij natuurlijk helemaal niets ….

Maar misschien kan u hiermee vooruit: Zelf samenstellen.
 

almodovaris
Topicstarter
Level 11
  • 836Posts
  • 30Oplossingen
  • 40Likes

Volgens mij is het systeem op https://www.ziggo.nl/abonnement-wijzigen/home/psales.htm gewoon kapot of overbelast.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
almodovaris wrote:

Volgens mij is het systeem op https://www.ziggo.nl/abonnement-wijzigen/home/psales.htm gewoon kapot of overbelast.

 

Het lijkt mij niet slim om daar te gaan ‘rommelen’, om alleen een berekening te bekijken. Daar past u uw huidige abonnement aan en als u niet oplet, worden de aanpassingen nog verwerkt/aangepast ook en hebt u per ongeluk een ander abonnement.
 

Op de link Zelf samenstellen kan u selecteren wat u wilt, zonder dat dat gevolgen heeft voor uw huidige abonnement kan hebben.

Maar ik moet ook zeggen, dat de Ziggo.nl site niet erg snel is op dit moment.

almodovaris
Topicstarter
Level 11
  • 836Posts
  • 30Oplossingen
  • 40Likes

Als ik druk TV abonnement veranderen, dat het lukt wel. Maar ik wil zoiets niet. Zo gauw als ik klik Kabel TV komt er de foutbericht. Dus het klopt: het is dezelfde TV pakket. Maar ik wou weten hoeveel kost een andere internet pakket, ik wil van TV pakket niet wisselen.

Dus het laat mij niet kiezen voor “Kabel TV” ( 50+ zenders, Online tv-kijken met Ziggo GO ).

Ik heb geen enkel behoefte naar een Alles in 1 pakket.

Er staat: “ Je hebt nog geen nieuwe producten geselecteerd “

Klopt, ik wou alleen aanpassen de snelheid van mijn internet en kijken hoeveel kost.

Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes

Volgens mij is 500 Mb/s t.o.v. 250 Mb/s €8,05 per maand extra met hetzelfde TV-pakket. 

 

 

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Ach ja, wat moet je ook met dat snelle Internet. Als je wat ouder wordt, kun je dat toch allemaal niet meer bijbenen … 

Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes

Inderdaad @Willem-A! Vroeger ging ik koffie halen tijdens het inbellen. Tegenwoordig doe ik dat als ik een Linux-distributie aan het binnenharken ben. 😉 

almodovaris
Topicstarter
Level 11
  • 836Posts
  • 30Oplossingen
  • 40Likes

Als ik moet van TV pakket wisselen, dan is het zo’n 3 Euro per maand goedkoper, voor half de snelheid. Zoiets zie ik niet als economisch zinvol.

Ok, ik zal bijna nooit 500 Mbps benutten, m.u.v. korte iperf3 testen. Maar het verschil in uploadsnelheid is wel belangrijk en ik wil het niet missen in ruil voor 3 Euro/maand.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Hi @almodovaris .

Bij mijn laatste snelheidswijziging, terug van 250/25 naar 500/40, kon ik dat regelen via Mijn Ziggo + kreeg info over het nieuwe bedrag. Was in een poep en scheet effectief.

Hoe het nu gaat weet ik niet. Keek vandaag naar Mijn Ziggo. Was vreeeeselijk traag dit weekend. Maar kon mijn internet snelheid nog steeds wijzigen naar iets anders.
Ziggo Site zelf was ook hopeloos, trouwens.

Misschien heb je een abo dat te oud is om nog te kunnen passen in de waan van de dag. Dan gaat Mijn Ziggo niet voor je werken, denk ik.

Hoe het zit met je huidige abo + wat je aan kosten te verwachten hebt voor een change, kun je bekijken via: https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/

@Pasi suggereerde dat ook al.

Als je er niet uitkomt dan kan ik een Ziggo Moderator te hulp roepen.
Laat weten of je dat wilt.
 

 

almodovaris
Topicstarter
Level 11
  • 836Posts
  • 30Oplossingen
  • 40Likes

Mijn doel was informatie verzamelen om een geïnformeerde beslissing te nemen.

Ik heb uitendelijk beslist dat ik zal niets veranderen.

Uitgelicht topic