optonic

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Humax Movies & Series XL werkt niet

Hoi,

sinds enkele dagen werkt op mijn humax ontvanger (2de ontvanger) Movies & Series XL niet meer?

wat zou dit kunnen zijn?
internet functioneert, andere smart card geprobeerd.
Op de Horizon box geen problemen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
optonic wrote:
momenteel werkt het weer.
Wat het nou is geweest.....geen idee


Hopelijk blijft het ook zo, maar anders zal Ziggo het voor je moeten regelen, mocht het refreschen van je smartcard niets helpen. Maar als je dan nog ziet dat het niet toebehoort aan je pakket, kan alleen Ziggo dat oplossen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi optonic,

Wat werkt er precies niet meer op de Humax? Kun je de zenders van het Movies & Series XL pakket niet bekijken of werkt On Demand niet meer? Krijg je een foutcode in beeld?

Groet,
Evert
optonic
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
de zenders van het pakket werken prima.
Het is alleen het on demand/interatie tv gedeelte.
Bijvoorbeeld K3/Bumba etc. kijken voor de kids geeft deze aan dat dit niet mogelijk is omdat er geen abbo is op movies & series XL.

De smartcard geeft bij instellingen op de humax movies & series XL wel aan!
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ah, helder! Dat geeft een hoop meer inzicht! 🙂

Ik verwacht dat je het kunt oplossen door een refresh te sturen naar de smartcard. Dat kun je als volgt doen: Log in op je Mijn Ziggo, klik op Producten, scrol naar beneden totdat je de smartcard tegenkomt die in de Humax zit, klik op Zenders en pincode herstellen en klik als laatste op Opnieuw ophalen. Wanneer je dit doet, moet de smartcard in de Humax zitten en de Humax moet ook aan staan.
Hopelijk helpt dit 🙂
optonic
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
d8 dat ik dit vanmorgen ook al reeds had gedaan, maar ik zal vanavond nog eens een poging wagen.
TV heeft vanmorgen zenders opnieuw gezocht iig.

thx voor je snelle reactie!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
optonic wrote:
d8 dat ik dit vanmorgen ook al reeds had gedaan, maar ik zal vanavond nog eens een poging wagen.
TV heeft vanmorgen zenders opnieuw gezocht iig.

thx voor je snelle reactie!


Hey @optonic. Welkom hier! Ik ben heel erg benieuwd hoe het nu, een paar dagen later, gaat. Heb je een update voor ons?
optonic
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,

helaas tot heden nog geen suc6 weten te behalen.
smartcard reset via de site is uitgevoerd zonder resultaat.
optonic
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
momenteel werkt het weer.
Wat het nou is geweest.....geen idee
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
optonic wrote:
momenteel werkt het weer.
Wat het nou is geweest.....geen idee


Hopelijk blijft het ook zo, maar anders zal Ziggo het voor je moeten regelen, mocht het refreschen van je smartcard niets helpen. Maar als je dan nog ziet dat het niet toebehoort aan je pakket, kan alleen Ziggo dat oplossen.

Uitgelicht topic