Beantwoord

Humax blijft warm - geen hulp

Mijn Humax kastje 5300C word steeds warmer en warmer ook al heeft hij 1 hele dag uitgestaan ik heb al van alles geprobeerd met en via de ziggo helpdesk maar met hun schiet het ook niks op want dan krijg je te horen ja sorry mevrouw maar u schuldhulpverlening moet met ons contact op nemen doen hun dat en wat horen hun ja we kunnen u niet verder helpen want u moet bij nu cliënten zijn om div dingen daar te doen op het kastje bahbah. En nu zeggen ze gewoon ijskoud mevrouw we kunnen niks voor u betekenen want u heeft de kastje voor 2 jaar gehuurd en na die 2 jaar zijn ze van u zelf egt ziekelijk vind ik dit en daar ben ik dan al meer als 6 jaar klant en bij en loop ik meer als 2 jaar met dit probleem en dan word je van kastje naar muurtje gestuurd en dan komen ze met dit smoesje. Sorry hoor maar ik heb heb kleine kinderen hier rond lopen hoop dat niet dat een van mijn kastje kapot springt van de warmte als de kids er langs af lopen
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 31 januari 2019, 11:11

Hey @msbdj . Welkom hier.
Goed dat je hierover contact opneemt, want we moeten natuurlijk ten aller tijde gevaarlijke situaties voorkomen.
Hoe de informatie over 2 jaar huren en daarna voor jezelf bij je is gekomen, begrijp ik niet. Ik denk dat er zaken heel erg door elkaar gehaald zijn waardoor nu de verkeerde hulp is geboden.

Gelukkig heb ik een heel makkelijke en snelle oplossing voor je. Hierover probeerde ik je zojuist te bellen, maar helaas kreeg ik geen reactie. Op welk tijdstip kan ik je het beste bereiken? 🙂

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +5
Dit is een community waar klanten elkaar helpen. De helpdesk verwijst u door naar uw schuldhulpverlener. Dat lijkt mij de enige juiste weg. Als medeklanten kunnen wij voor u niets betekenen in deze.
Reputatie 7
Hey @msbdj . Welkom hier.
Goed dat je hierover contact opneemt, want we moeten natuurlijk ten aller tijde gevaarlijke situaties voorkomen.
Hoe de informatie over 2 jaar huren en daarna voor jezelf bij je is gekomen, begrijp ik niet. Ik denk dat er zaken heel erg door elkaar gehaald zijn waardoor nu de verkeerde hulp is geboden.

Gelukkig heb ik een heel makkelijke en snelle oplossing voor je. Hierover probeerde ik je zojuist te bellen, maar helaas kreeg ik geen reactie. Op welk tijdstip kan ik je het beste bereiken? 🙂