Hyperbole Op alle storingen staan altijd een paar honderd berichten, het lastige is dat je daar niet kunt zien of het een werkelijke storing is of dat er iets met de apparatuur is of met de bekabeling.
Ziggo heeft 4 miljoen klanten, dan is een paar honderd met problemen altijd wel aan de gang.
Maar jou probleem is belangrijker.
Even een paar vragen om één en ander uit te sluiten:
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?