Z teuntje

Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kan ik de nieuwste software krijgen voor de Ziggo Wifibooster via het stopcontact?

ik heb me zojuist aangemeld hier en wil mark@ziggo moderator een vraag stellen maar weet echt niet hoe ik hem kan bereiken hier, iemand die mij even op weg helpt ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dat kun je niet zelf, dat gaat een Ziggo moderator doen.:relaxed:

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Ziggo moderators zijn alleen direct bereikbaar via een privébericht als ze je daarvoor uitgenodigd hebben en "volgen" zoals dat in dit forumsysteem heet.
Z teuntje
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hoi Be rt, dus ik kan hun geen directe vraag stellen ?
oke, ben al een tijdje mee aan het kijken of iemand mij ook de nieuwste software kan sturen per mail voor de powerline adapter van ziggo die via het stopcontact werkt, zag het op dit forum langskomen dat mensen idd van Mark een software update kregen en ik dacht nou dat zou ik ook wel willen. vandaar dat ik me maar eens aangemeld heb, je wordt er niet dommer van.
Z teuntje
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ik heb bij Mark wel op volgen geklikt dat is toch goed dan ?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ah, kijk, dan kan ik je de juiste weg wijzen.

Vraag het aan in dit topic iets verder naar onder op deze pagine en de kans is groot dat je die morgen al in je mail hebt:
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/update-firmware-extra-wifibooster-via-stopcontact-...

Alvast een tip tot die tijd als je Wifisnelheid en bedraad nu rond de 3 Mbit/s is.
Als je de Security mode van 2,4 en 5 GHz instelt op: WPA-PSK+WPA2-PSK en je laat de Wifibooster opnieuw opstarten zou je internet snelheid met Wifi 2,4 en 5 GHz en UTP verbinding weer op enigszins orde moeten zijn.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ziggo teuntje wrote:
ik heb bij Mark wel op volgen geklikt dat is toch goed dan ?

Nee, helaas, Mark moet jou volgen.:relaxed:
Z teuntje
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hoi bert, moet ik dan in het vakje onderaan bij reageer aan mark die vraag stellen, sorry als het onnozel lijkt ..
Z teuntje
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
bert ik heb het geprobeerd, zou je eens willen kijken of ik het goed heb gedaan, alvast reuze bedankt voor je support
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Niemand kan alles weten.:thinking:

TOP uitgevoerd, wens je alvast veel succes met de nieuwe software.:relaxed:
Z teuntje
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
supergoed Be rt, en moet ik dit topic nu weer sluiten of verwijderen ? en hoe gaat dat in zijn werk dan.
maar alvast erg bedankt voor je hulp
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Nog even een vraag, staan je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel?

Zo nee, klik op de Z rechts bovenin deze pagina en klik dan op profielinstellingen, iets naar beneden kun je je gegevens invullen (deze zijn alleen voor jou en Ziggo te zien) en kan Mark direct je gegevens erbij pakken en de mail sturen.
Z teuntje
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ja die staan erbij be rt , die heb ik wel ingevuld
Z teuntje
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
en dan nog de ene vraag hoe ik dit vraaggesprek weer moet verwijderen ?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dat kun je niet zelf, dat gaat een Ziggo moderator doen.:relaxed:
Z teuntje
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
oke duidelijk dank je wel, en voor mij mag het dus verwijderd worden als een van de moderators dit mee leest.
be rt je hebt me goed geholpen dank je nogmaals.
nu wachten tot Mark mijn berichtje ontdekt heeft he ?
groetjes..

Uitgelicht topic