VioletteG

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

History 2 channel bij Ziggo?

Weet iemand of en zo ja wanneer History2 channel te zien is bij Ziggo?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Deze zender History 2 is gewoon nog niet beschikbaar in Nederland en Belgie. Dit is o.a te lezen in de volgende tekst.

VERVANGEND AANBOD
Ook de door sommige kijkers gevraagde vervangende zenders voor 13TH Street en Syfy mogen niet door aanbieders in het zenderaanbod opgenomen worden. Een veel genoemde zender is H2, het tweede kanaal van History. Deze zender is op dit moment niet voor Nederland en België beschikbaar, Dat geldt ook voor zenders als AXN die in andere Europese landen een soortgelijk programma-aanbod als 13TH Street uitzendt. Bron totaal tv

http://www.totaaltv.nl/nieuws/23430/definitief-einde-13th-street-en-syfy.html

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Het actuele zenderoverzicht vindt u hier. Het zenderpakket is net per 1 juli gewijzigd, over toekomstige ontwikkelingen is nog niets te zeggen.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Deze zender History 2 is gewoon nog niet beschikbaar in Nederland en Belgie. Dit is o.a te lezen in de volgende tekst.

VERVANGEND AANBOD
Ook de door sommige kijkers gevraagde vervangende zenders voor 13TH Street en Syfy mogen niet door aanbieders in het zenderaanbod opgenomen worden. Een veel genoemde zender is H2, het tweede kanaal van History. Deze zender is op dit moment niet voor Nederland en België beschikbaar, Dat geldt ook voor zenders als AXN die in andere Europese landen een soortgelijk programma-aanbod als 13TH Street uitzendt. Bron totaal tv

http://www.totaaltv.nl/nieuws/23430/definitief-einde-13th-street-en-syfy.html
montick

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het vreemd dat er door Ziggo wel spotjes met History 2 te zien zijn maar de zender niet te vinden is. Overigens heb ik met veel genoegen de onderwerpen die hierop getoond worden in het verleden wel van Ziggo mogen ontvangen
tfhfony

Level 1
  • 74Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes
Ziggo kiest ook niet de reclame uit welke History uitzend. History maakt gewoon zelf reclame voor haar 2e zender. Overigens vind ik History2 (op basis van de filmpjes die ze uitzenden) inderdaad boeiender dan de rommel die History Channel zelf uitzend. Tegenwoordig is het meer "scripted reality" dan "history".
mcvanbork1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb op dit moment mail naar A+E netwerk gestuurd zij zijn de aangestuurde partij die besluit als history 2 naar Nederland komt

Uitgelicht topic