ekleinbergen2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hi prepaidkaart wordt leeg getrokken.

Ik wil op mijn telefoon huawei y6 met een hi prepaidkaart mijn Ziggo internet installeren en gebruiken zonder dat mijn beltegoed wordt opgebruikt kan dat ? Je kan het immers ook op je laptop en tablet internet installeren en gebruiken zonder extra kosten. M.V.G.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Je kan de telefoon verbinden met een Wifi-netwerk, aannemende dat u deze thuis heeft.Dan hoeft u thuis in ieder geval niet van het beltegoed gebruik te maken. Eigenlijk hetzelfde hoe u de tablet heeft verbonden...
Het is ook nog mogelijk om gebruik te maken van de wifi-spots van Ziggo, waardoor het ook buitenshuis mogelijk is, op plekken waar een wifi-spot is dan uiteraard.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/wifispots/instellen/

Bekijk in context

2 Reacties 2
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Je kan de telefoon verbinden met een Wifi-netwerk, aannemende dat u deze thuis heeft.Dan hoeft u thuis in ieder geval niet van het beltegoed gebruik te maken. Eigenlijk hetzelfde hoe u de tablet heeft verbonden...
Het is ook nog mogelijk om gebruik te maken van de wifi-spots van Ziggo, waardoor het ook buitenshuis mogelijk is, op plekken waar een wifi-spot is dan uiteraard.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/wifispots/instellen/
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey ekleinbergen2 . Welkom hier!
Wat acoster zegt klopt helemaal. Je kunt de wifi-verbindingen eigenlijk in 2 manieren opsplitsen. Je kunt gebruik maken van je mobiele netwerk: dit gaat ofwel via je prepaid kaartje, ofwel via een telefoon abonnement. Dit is dan het internet van je telefoonprovider. Hi, in dit geval. Maar je kunt ook gebruik maken van je/een thuisnetwerk. Thuis gebruik je dan de wifi (zoals je ook je tablet/laptop/pc verbindt) en buitenshuis wifispots (wifi via andere modems).

Je kunt op je telefoon instellen dat hij geen verbinding maakt met het mobiele netwerk. Op die manier weet je zeker dat hij nooit met het mobiele netwerk verbindt en je dus ook niets van je beltegoed gebruikt.

Is alles zo duidelijk? 🙂 We horen graag van je!

Uitgelicht topic