Sinds de afgelopen weken is het beeld waardeloos op zowel mijn Samsung Galaxy Tab S 10.5 SM-T800 en mijn Samsung Galaxy S8. Bij alle andere online tv diensten heb ik totaal geen problemen. Dit gebeurt enkel en alleen naar bij de Ziggo Go Applicatie. De Samsung Galaxy Tab S 10.5 draait onder Android 6 en de S8 onder de meest recente versie van Android 9. Zoals jullie zien op de afbeeldingen is de internet snelheid prima. Ik heb de snelheid gemeten met mijn S8 op 5G wifi. Zal mijn Ziggo configuratie hieronder specificeren.
De groene kabel komt binnen ik de woonkamer.
Van de AOP gaat hij naar de SB02 splitter. Uiteraard met F-Connector.
Vervolgens gaat 1 uitgang naar de Technicolor TC7200 en de andere kant naar de FDU44 versterker. Dat gedeelte werkt perfect en probleemloos.
De TC7200 staat in bridge mode omdat dit type modem niet simultaan op 2.4GHz en 5GHz werken kan.
Via een UTP kabel gaat hij naar de router.
Dit betreft een Asus RT-AC66U.
De snelheid is prima dus dat is het probleem niet.
Ook werken de andere online TV diensten perfect.
Dit probleem treedt enkel op bij de Ziggo-Go Applicatie.
Ik hoop dat het zo spoedig mogelijk wordt opgelost omdat ik overdag/begin avond enkel de Ziggo Go Applicatie gebruik.
Ik heb diverse foto's ter info bijgevoegd.