Zwinglers

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een vraag ik heb een gratis pakket gekregen en sinds dien is mijn abonnement van de tv helemaal van slag. Kan niet meer opnemen en zenders zijn weg van movie xl zomaar uit het niets. Wat kan ik doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Bij Vodafone krijg je Movies&Series L gratis als je dat kiest, dit verschilt met XL dat je niet de extra zenders krijgt.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Je hebt een gratis pakket gekregen.
Van wie en welk pakket?

Wat heb je gedaan om dit pakket te activeren?
Of heeft Ziggo dit pakket geactiveerd?

Je schreef: "Kan niet meer opnemen en zenders zijn weg van movie cm"
Op welke box kun je niet meer opnemen en welke zenders zijn weg?
Wat bedoel je met cm?
Zwinglers
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond

Omdat ik vodafone heb kreeg ik een gratis pakket en omdat ik movie xl al had had ik de movies gedaan en geactiveerd en ik denk dat het daar verkeerd is gegaan. Alle movie series xl (dat moet het zijn ipv cm) zenders zijn weg en kan ook niet opnemen.
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Bij Vodafone krijg je Movies&Series L gratis als je dat kiest, dit verschilt met XL dat je niet de extra zenders krijgt.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Dat klopt, dan wordt je keuze Movies L en valt XL weg.

Daarnaast lijkt je abonnement geheel weggevallen.

Ik leg dit bij een Ziggo moderator neer, die kan morgen kijken wat er aan de hand is.
Zorg dat in je Ziggo community profiel je postcode en huisnummer te zien is, dit is niet openbaar, dan kan een Ziggo moderator direct kijken en hier haar/zijn bevindingen laten weten.

(Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.)
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
Zwinglers wrote:

Omdat ik vodafone heb kreeg ik een gratis pakket en omdat ik movie xl al had......


In dat geval ben je "verplicht" om de optie ziggo sport totaal te kiezen. De andere twee opties zitten al in je abonnement.
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemiddag Zwinglers ,

Denk je lekker te kunnen gaan genieten van het gratis TV pakket dat je ontvangt vanwege de combinatie Vodafone Ziggo krijg je dit. Niet de bedoeling natuurlijk!

Het is zo dat je dat je door de Vodafone Ziggo combinatie een gratis TV pakket naar keuze kunt selecteren. Je kunt een keuze maken uit 1 van de volgende 3 pakketten; Ziggo Sport Totaal, Movies en Series L of het Kids pakket.
Ik begrijp dat er nu gekozen is voor het Movies en Series L pakket. Dit pakket verschilt van het Movies en Series XL pakket doordat in het L pakket de extra kanalen niet beschikbaar zijn. Je hebt met het Movies en Series L pakket alleen toegang toe de films en series die het pakket aanbied via het On Demand menu.

Als je wel de extra kanalen van het Movies en Series XL pakket wilt behouden kun je als gratis TV pakket kiezen voor Ziggo Sport Totaal. De kanalen van het kids pakket zitten namelijk inbegrepen bij het Movies en Series XL pakket.

Wat betreft de problemen met het niet meer kunnen opnemen en de kanalen die zijn verdwenen. Dit lijkt een andere oorzaak te hebben. Dit probleem is momenteel nog steeds aanwezig?

Uitgelicht topic