Hallo@Noci . 4 dagen geleden schreef@Marianne Ziggo het volgende:
De laatst uitgebrachte software update bevat helaas geen verbeteringen op het gebied van ondertiteling. We zijn druk bezig om dit op te lossen en kijken hier met hoge urgentie naar. Op de Community zien we meer mensen die hier graag gebruik van willen maken. Wij hopen voor iedereen dus ook dat het snel wordt opgelost. Mocht hier meer over bekend worden, dan lees je hier meer over terug op de Community.
Ondertiteling wordt door de zender meegegeven. Het is dus afhankelijk van de zender of er überhaupt ondertiteling wordt meegezonden. Als je ondertiteling voor slechthorenden aan zet, betekent dit niet meteen dat er ondertiteling bij het programma zit.
Dus niet zo raar dat fabrieksinstellingen niet helpt.
Het probleem bestaat al veel langer trouwens. Hier is een topic dat al 5 maanden bezig is:
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/problemen-met-slechthorenden-ondertiteling-bij-opnames-...
en nog steeds niet opgelost dus. Op de laatste pagina schrijft@crineke wel een workaround die haar geholpen heeft. Wat je kunt proberen is de ondertiteling uitschakelen en daarna weer inschakelen. Dus elke keer als het mis gaat bedoel ik. Laat maar weten of dat helpt.