PAPAED69

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gemaakte kosten bij internetstoring

Door een storing hebben wij van d.d. 02.09.2020 tot 08.09.2020 geen internet / tv en bellen gehad.    Met 2 studerende kinderen thuis welke on-line lessen moeten volgen niet echt fijn, om dit probleem te ondervangen heb ik via  t-mobile elke dag dat er geen internet was een unlimited data dagpas gekocht. Op welke manier kan ik de gemaakte kosten declareren?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ziggo heeft een compensatieregeling: 

https://cdn.vodafoneziggo.nl/content/dam/ziggo/voorwaarden/Algemene_voorwaarden_Ziggo_per_1_juli_201...

Hoofdstuk 4, artikel 21, lid 5, pagina 13

5. Als een Dienst door een storing in het Netwerk voor meer dan twaalf uren is onderbroken en de Klant woonachtig of gevestigd is in het gebied waar de storing zich voordoet, kan de Klant aanspraak maken op een storingsvergoeding. Deze storingsvergoeding bedraagt 1/30e deel van het maandelijkse abonnementsbedrag dat de Klant dient te betalen, per 24 uur dat de storing voortduurt. De Klant meldt de storing binnen 6 maanden aan Ziggo om in aanmerking te komen voor een vergoeding.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, binnen 1-3 dagen langskomen in ieder topic.

Zij hebben Ziggo achter hun naam staan.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 

Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice per telefoon of chat:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ziggo heeft een compensatieregeling: 

https://cdn.vodafoneziggo.nl/content/dam/ziggo/voorwaarden/Algemene_voorwaarden_Ziggo_per_1_juli_201...

Hoofdstuk 4, artikel 21, lid 5, pagina 13

5. Als een Dienst door een storing in het Netwerk voor meer dan twaalf uren is onderbroken en de Klant woonachtig of gevestigd is in het gebied waar de storing zich voordoet, kan de Klant aanspraak maken op een storingsvergoeding. Deze storingsvergoeding bedraagt 1/30e deel van het maandelijkse abonnementsbedrag dat de Klant dient te betalen, per 24 uur dat de storing voortduurt. De Klant meldt de storing binnen 6 maanden aan Ziggo om in aanmerking te komen voor een vergoeding.

Uitgelicht topic