meikman

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Geluid zoem van fan en de infobalk inbeeld tot 5 sec? Hoe haal ik dat weg?

Beste ,
hoe kom af van het geluid( zoem, fan) van mediabox en infobalk onder aan het scherm tot 5 sec. Ik wil helemaal geen info!
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Al
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Takwan

Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
Hoi Ziggodom,

Aan de infobalk is helaas niks te doen minder dan 5 seconden in beeld is helaas "nog" niet mogelijk en uitzetten ook niet.
De ventilator van de box maakt soms lawaai als de box te weinig ruimte heeft om te kunnen ventileren. Mocht dit niet het geval zijn neem dan even contact op met Ziggo. De ventilator kan kapot zijn of tegen zijn stroomdraadjes aankomen waardoor er een vervelend geluid ontstaat.

Groetjes,

Takwan

***Mod edit: toevoeging van Robbo: @ziggodom verder als je meteen de terug toets indrukt verdwijnt de info balk***

Bekijk in context

8 Reacties 8
Takwan

Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
Hoi Ziggodom,

Aan de infobalk is helaas niks te doen minder dan 5 seconden in beeld is helaas "nog" niet mogelijk en uitzetten ook niet.
De ventilator van de box maakt soms lawaai als de box te weinig ruimte heeft om te kunnen ventileren. Mocht dit niet het geval zijn neem dan even contact op met Ziggo. De ventilator kan kapot zijn of tegen zijn stroomdraadjes aankomen waardoor er een vervelend geluid ontstaat.

Groetjes,

Takwan

***Mod edit: toevoeging van Robbo: @ziggodom verder als je meteen de terug toets indrukt verdwijnt de info balk***
meikman
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Dat is jammer dat je niks kan doen tegen die vervelende 5 sec in beeld info.
Is er misschien andere apparaten in tocht nabije toekomst?
alvast bedankt voor de reactie.
groeten,
Al
Takwan

Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
Ik zou het niet weten maar dit is wel een interessant artikel : Horizon 4 AD
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Zie ook:
https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/de-nieuwe-mediabox-discussieer-er-hier-op-los-31402

Veel gespeculeer, maar wellicht een goede bron om bij de 'waarheid' te kunnen komen. Die weet je pas als Ziggo het beestje uitbrengt.
Concludeer zelf maar.

Gr Han
meikman
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
oh ja dat klopt er zijn mensen die deze thuis hebben voor de test!
lucky them, gvd , lol
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Takwan wrote:
Hoi Ziggodom,

Aan de infobalk is helaas niks te doen minder dan 5 seconden in beeld is helaas "nog" niet mogelijk en uitzetten ook niet.
De ventilator van de box maakt soms lawaai als de box te weinig ruimte heeft om te kunnen ventileren. Mocht dit niet het geval zijn neem dan even contact op met Ziggo. De ventilator kan kapot zijn of tegen zijn stroomdraadjes aankomen waardoor er een vervelend geluid ontstaat.

Groetjes,

Takwan



Volledig of topic 🙂

Na 6 maanden weer terug !! top !
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
ziggodom verder als je meteen de terug toets indrukt verdwijnt de info balk . En Takwan gelukkig kan ik eindelijk weer met vakantie nu jij er weer bent?
meikman
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
thx ik zal het proberen.
fijne weekend!

Uitgelicht topic