Guus42

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geluid van tv naar homecinema werkt niet

Ik heb een schakelaar tussen de mediabox en de homecinema,maar hij werkt niet goed.Kan iemand mij helpen?
11 Reacties 11
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Als een schakelaar niet goed werkt, helpt het vaak als je een nieuwe plaatst of laat plaatsen.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Guus42 wrote:
Ik heb een schakelaar tussen de mediabox en de homecinema,maar hij werkt niet goed.Kan iemand mij helpen?



Waarom worden vragen toch steeds onduidelijker gesteld? Er word toch gevraagd zoveel mogelijk informatie te verstrekken als je een vraag hebt. Om wat voor schakelaar gaat het? Wat doet deze? Wat werkt er nu niet goed?

Zo word helpen wel erg moeilijk.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Guus42. Welkom hier.
Zoals je ziet is het ons niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is. We willen je ontzettend graag helpen. Kan je ons wat meer informatie geven over wat voor schakelaar dit is en wat er precies niet werkt?

Mocht het inmiddels wel opgelost zijn, horen we het natuurlijk ook graag ^^.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
TS heeft deze vraag 5 maanden geleden ook al gepost. (zie profiel).
Schijnbaar een grappenmaker.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
KBX458 wrote:
TS heeft deze vraag 5 maanden geleden ook al gepost. (zie profiel).
Schijnbaar een grappenmaker.


Ik ben niet in orde en kijk later eens. Maar echt? Dat zou wel heel lullig zijn. We doen toch ons best iedereen te helpen en dan controleer je natuurlijk niet alles van tevoren...
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Helemaal met je eens Willem. Maar zo iemand loopt wel het risico dat, als er ooit wel een serieus probleem is, de animo om dan te helpen tot het nulpunt is gedaald.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Omdat we dat oudere Topic nu niet kunnen bekijken, is het best mogelijk dat de diskussie met TS doodliep.
In dat geval .......
Als iemand zich iets anders herinnert.
Gr Han
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Vandaar dat ik in mijn eerste reactie de vraag van TS zoveel mogelijk letterlijk had beantwoord.
Steefb

Level 20
  • 15866Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Valt wel mee heren. Dit was de originele vraag. (opgezocht in de google cache) en die schakelaar heeft hij gekocht, geloof ik.



Ik heb een Sony tv en een pioneer Receiver en de mediabox van ziggo.Ik heb de mediabox aangesloten op de receiver via een optische audiokabel en kan nu het geluid van de tv boxen van de receiver beluisteren.Het probleem is dat als ik youtube stream via cromecast het niet mogelijk is het geluid via de boxen van de receiver te beluisten.Dat probleem had ik niet met de CI module.Wat te doen?


iconBest beantwoord door mguzz 9 juli 2018, 20:10
@Guus42 Optische schakelaar kopen, van tv en box naar ingang schakelaar en uitgang schakelaar naar receiver

https://www.allekabels.nl/optische-kabel/5/1424/optische-schakelaar.html
Bekijk origineel
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dan nog rest waarom een vraag stellen en niet reageren? Dan is men of op vakantie of heeft het probleem opgelost. Dat kan men op z'n minst even laten weten.
Maar goed, ik wacht rustig af óf en wanneer er een reactie komt.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
KBX458 wrote:
Dan nog rest waarom een vraag stellen en niet reageren? Dan is men of op vakantie of heeft het probleem opgelost. Dat kan men op z'n minst even laten weten.
Maar goed, ik wacht rustig af óf en wanneer er een reactie komt.


En er dan 5 maanden tussen laten? Of heeft het wel gewerkt?

Hoe dan ook baal ik wel een beetje van de abracadabra vragen die soms langskomen en het niet reageren als je dan pm meer info vraagt.

Laatst ook: 'afstandsbediening werkt niet'. Je vraagt om meer info en weg zijn ze.

Maar.... nu we toch bezig zijn:

Steefb, je reageert op heel veel topics, maar verdwijnt vaak als je het niet weet. Maar dat zie ik ook vaak als je om meer info vraagt en je kennelijk niet weet wat je er mee aan moet.

Schaam je niet als je iets niet weet. Maar geef het dan even aan. Is helemaal niet erg. Zomaar ineens wegblijven wel.

Reageer anders gewoon in topics waar je weet van hebt. Dat doet bijna iedereen. Voor de andere vragen zijn er wel weer andere mensen welke daarop duiken.

Zomaar ineens wegblijven is net zo irritant voor iemand die denkt dat men zijn vraag oppakt, als voor een beantwoorder welke niets meer hoort van een vraagsteller.

Uitgelicht topic