Ik vermoed dat er het één en ander is blijven hangen in de activatie en dat is een lastige in een geautomatiseerd systeem.
Als je nu in Mijn Ziggo vreemde dingen ziet, dan wordt er het één en ander eruit gehaald en opnieuw ingebracht.
Als dat proces al loopt, en daar lijkt het wel op, dan kan het snel gaan, voor iedere wijziging in het abonnement, eruit en nieuw erin, moet er met elke correctiestap, een nacht overheen gaan om het in alle achterliggende systemen volledig doorgevoerd te zijn.
Maar nu je eigenlijke probleem: “Nu ja, als ziggo zelf het niet kan oplossen, wellicht iemand op dit forum?”
Dit is een dieper liggend probleem waar geen oplossing voor is door andere klanten op dit klant helpt klant forum.
Maar er zijn wel de Ziggo moderators die dieper in de systemen kunnen en directe lijntjes hebben met de mensen die dit soort problemen oplossen.
Je hebt hier dan ook 1 aanspreekpunt via waar alle communicatie kan verlopen, openbaar, maar zo nodig ook per privéberichten.
(Waarom weet ik dit, omdat ik door dezelfde molen ben gegaan om mijn abonnement in orde te krijgen, ik heb MAX met nog het één en ander, maar had op een bepaald moment alleen nog Kabel TV.)
Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, komen hier morgen langs.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.