smit455

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen zenders met mediabox next

Alles werkt op mijn .mediabox next, alleen krijg ik geen zenders. Hij geeft aan dat ik er niet op geabonneerd ben. Moet er nog iets geactiveerd worden aan jullie kant? Ik zie namelijk in Mijn Ziggo, dat mijn oude abbonement er nog in staat.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Het kan even duren na aansluiten voor alle abonnementen doorlopen naar de achterliggende servers en de wijziging te zien zijn in Mijn Ziggo.
Mocht het niet snel werken, laat het hier weten, er kan altijd iets niet goed doorgezet worden.

Ziggo moderators kunnen in de achtergrond kijken en hier meestal wel een schop tegen geven.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Het kan even duren na aansluiten voor alle abonnementen doorlopen naar de achterliggende servers en de wijziging te zien zijn in Mijn Ziggo.
Mocht het niet snel werken, laat het hier weten, er kan altijd iets niet goed doorgezet worden.

Ziggo moderators kunnen in de achtergrond kijken en hier meestal wel een schop tegen geven.
smit455
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja klopt. In de gebruiksaanwijzing stond dat het een half uur kon duren. Maar ben inmiddels 1.5 dag verder en er zijn nog geen zenders. Ik hoop dat ze het kunnen fixen. En dat er een moderator vaart achter kan zetten. Had inmiddels ook al via de klantenservice contact gezocht, maar daar heb ik ook nog geen respons.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey smit455 . Welkom hier!
Zo te zien had de activatie van je mediabox iets meer tijd nodig. Alles lijkt nu doorgelopen te zijn. Werkt de boel? 🙂
smit455
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt. Na contact te hebben gehad via facebook messenger met een van jullie medewerkers, was de activatie vanaf jullie kant snel geregeld. Alles werkt nu naar behoren.
Bedankt!

Uitgelicht topic