Ronald Cornelis

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen zenders meer

Net gebeld met ziggo
zenders doen t niet , CI module wordt niet herkend waarschijnlijk
heb m in andere tv gedaan daar deed hij het ook niet
kunnen jullie n nieuwe opsturen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Ik denk zelf dat door de abonnement stop ook je zenders en misschien de dupe er van bent.

zoals KBX458 legt het voor, dan komt het zekers goed ???

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Zit de Module wel goed om in het toestel en de kaart in de module.

Let wel op, dat als je in een Oud UPC gebied woont, heb je alleen de zenders en radio en niet de interactieve gedeelte, daarvoor dien je een Decoder te hebben.

In een Oud Ziggo gebied, kan je wel gebruik maken van de interactieve diensten van de Quantis en de Smit.

Hier de tips en truc's om te helpen met installeren.
Alles over CI+ modules
Ronald Cornelis
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Alles gedaan volgens ziggo website ,tv reset module erin eruit enz
npo123 en ziggo sport en wat lokale zenders doen t goed
nooit module eruit gedaan of iets met tv gedaan ineens zenders weg
sinds 28e is mijn gratis 6mnd ziggo sport totaal abonnement gestopt en sinds die dag ben ik alle zenders kwijt .... toevallig?
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Je zou nog kunnen proberen in je mijn ziggo onder producten, televisie, om je zenders opnieuw op te halen door te klikken op zenders en pincode herstellen.

Meld je hier even of dat heeft geholpen?
Ronald Cornelis
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Had ik ook al gedaan nu nog n keer maar helpt niets
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dan leg ik het voor aan het moderatieteam. Zij kunnen diep in de systemen mogelijk zien wat er aan de hand is.
Staan je postcode en huisnummer in je communityprofiel?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Ik denk zelf dat door de abonnement stop ook je zenders en misschien de dupe er van bent.

zoals KBX458 legt het voor, dan komt het zekers goed ???
Ronald Cornelis
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja alles is bekend
toen ik vanmorgen ziggo belde kon ik n nieuwe CI module opgestuurd krijgen voor €2,=
mischien is dat de oplossing?
ikzelf vindt het heel toevallig dat sinds de 28e is mijn gratis 6mnd ziggo sport totaal abonnement gestopt is en sinds die dag alle zenders kwijt ben...
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Welkom op de Community, Ronald Cornelisse. Zo te lezen werkt je CI+ module niet echt meer mee. De beëindiging van een zenderpakket zorgt er niet voor dat ál je zenders worden gedeactiveerd, gelukkig maar.. Ik heb je gegevens nagekeken en zie de juiste zenders en de CI+ module nog staan geactiveerd. Wanneer je er op uit komt na alle resets dat de CI+ module nog niet reageert, dan is een nieuwe Extra CI+ module voor 2,- per maand de oplossing.

Uitgelicht topic