DennisJa

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen zenders

waarom vind mij humax box geen zenders? is verbonden met internet en coax

5 Reacties 5
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dag @DennisJa 

dat is zo wat lastig aan te geven, want ik zie geen verdere info. De Internet aansluiting is in ieder geval niet nodig voor het vinden van zenders. Dat verloopt via de coax kabel. Op het Internet aansluiten doe je alleen als je de Humax wil opnemen in je netwerk, of als je gebruik wilt maken van bv. Interactie Tv, daar de opdrachten verlopen via het Internet, en de ontvangst via de kabel. Maar dan is het wel zaak dat de Humax word gebruikt in oud, ofwel fZiggo gebied en een smartcard word gebruikt. 

Maar kijk anders hier even:

https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/wat-je-moet-weten-als-je-de-humax-gebruikt-in-oud-o...

Wellicht kom je hier al mee uit de voeten. Geef anders zoveel mogelijk info, en maak wat foto's van de installatie, het AOP (aansluiting Ziggo) etc. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke codes gebruik je?

In welk Ziggo gebied woon je?

Oud-Ziggo of oud-UPC gebied?

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Be rt wrote:

Welke codes gebruik je?

In welk Ziggo gebied woon je?

Oud-Ziggo of oud-UPC gebied?

Dat is via mijn link wel terug te vinden door @DennisJa Gezien de ontbrekende info heb ik het zo maar even gedaan … 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Oeps, natuurlijk, had even niet opgelet , alles van jou is altijd heel compleet.  @Willem-A 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @DennisJa . Welkom hier!

Zien we je snel terug met meer informatie zodat we je verder kunnen helpen? Mocht het inmiddels opgelost zijn, lezen we dit natuurlijk ook graag zodat we deze vraag kunnen sluiten ^^. 

Uitgelicht topic