Meyl36

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

GEEN REPLAY via Horizon box, maar wel op de app

Hét vreemde is dat ik wel via de ziggo go app alle programma's terug kan kijken maar via de Horizon kan ik alleen BBC First terug kijken!
Het is toch vreemd dat ik via de app alles kan terug kijken en niet via de Horizon box Extra L?
Ook de films van ziggo on de.man : is verschrikkelijk Sinds december 2017 staan op de Horizon box nog steeds dezelfde films op, maar op de app , staan meer films dan op de Horizon box! Ik heb laatst nog contact gehad Met iemand van de Chat, volgens die persoon moest ik de box uit doen, na 1 minuut weer aan doen & dan zou alles weer normaal zijn! Nou mooi niet en het gekke is ik betaal voor Replay maar dat heb ik tot nu toe nog niet! Als iemand hetzelfde probleem heeft dan hoor ik het graag van u, Dank u wel
3 Reacties 3
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Meyl36,

Er gaat iets niet helemaal goed bij jou. Ik kan nu niet bij mijn Mediabox XL, maar ik weet zeker dat ik meer zenders kan terug kijken en dat dat ook zo hoort.

Om te beginnen, wat is de signaalsterkte en -kwaliteit bij NPO1? (Menu > Opties > Diagnostiek en dan een klein beetje naar beneden met de pijltjes toetsen).
Heb je een los modem? Zo ja, heb je een utp kabel tussen het modem zitten en de box? Of heb je de Mediabox XL opgenomen in het thuisnetwerk?

Groet,
Evert

Ps, het is voor het overzicht niet zo handig dat je op meerdere plekken je probleem beschrijft want dan loopt het wat door elkaar. Top dat je een eigen topic gestart hebt, laten we dan hier ook naar de oplossing opzoek gaan 🙂
Meyl36
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Evert, ik heb gedaan wat je aan gaf , en in eerste instantie was de eerste signaal wat zwak en de 2de signaal was goed heb de Router met een internet aangesloten maar nog steeds geen replay te zien! Per ongeluk drukte ik op " aanbevolen " en tot mijn verbazing zag ik 20 zenders waarvan sommige al waren uitgezonden en die kon ik terug kijken, zelfs Crime Investi.gation , waar ik geen abonnement op heb, kon ik een programma van terug zien! Ook een programma van Max van 10-08-2018 kon ik terug zien, maar als ik dat programma heb gevonden dan kan ik het niet zien ! Dit stond onder :aanbevolen ! Ik snap er geen bal van, misschien weet u raad? Alvast bedankt Evert96
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
De signaalsterkte hoort in goed te staan, tenminste, dan werkt de box het beste en de signaalkwaliteit hoort altijd in uitmuntend te staan. Is dat bij jou ook het geval?
En die netwerk kabel zou ik eruit halen, die levert namelijk juist problemen op met bijvoorbeeld Replay TV. Alles gaat via de coaxkabel bij deze box 🙂
Dus die netwerkkabel eruit halen en dan de box opnieuw opstarten. Hopelijk is dan je probleem opgelost.
Voor de andere gekke dingen heb ik op dit moment niet echt een verklaring, misschien komt dat ook allemaal door die netwerkkabel.

Groeten!

Uitgelicht topic