DON PAPA ik ben het met je eens.
Er is echter een ander "opnemen" topic waar dit al uitgebreid behandeld is. Daar komt af en toe een moderators uitleg geven.
En er wordt niet op alles gereageerd. Hoeft ook niet als het foutje in de gids maar opgelost wordt. Opnames die daardoor mis gaan heb ik nog niet een keer gefixt zien worden.
Ik ben gestopt met het melden van fouten en opnames checken van anderen door fouten in de gids. Alle issues zijn bekend bij Ziggo. Nu nog oplossen.
Ik kan me niet voorstellen dat de Next geen terugkoppeling geeft aan het "systeem" als er iets fout gaat. Maar als je het niet kunt herstellen dan heb je niets aan die meldingen als je daarmee red-bee niet aan het jasje trekt. Het kan ook een andere EPG leverancier zijn maar ik gok deze. Doet ook de ondertitels bij sommige programma's namelijk.
En zoals je zegt ik heb niets met red-bee of iemand anders te maken. De Next is van Ziggo en die is verantwoordelijk omdat het hele opname ysteem afhankelijk is van die EPG data. Het kan en mag van mij soms fout gaan maar niet zo vaak en hardnekkig als tegenwoordig.