Hallo,
Voor een externe applicatie is het nodig om een port open te zetten aangezien UPnP blijkbaar niet werkt in deze situatie. Daarom heb ik de beschikbare guide (https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-101/alles-over-port-forwarding-bij-ziggo-16111) van dit forum gevolgd om e.e.a. in te stellen. Echter heb ik in het menu onder geavanceerde instellingen -> beveiliging, geen Poort forwarding optie staan. Hier staan alleen Firewall, MAC-Filtering en IP- en Poort -filtering. Een snelle google leert mij dat dit vaak te wijten is aan een toegekend ipv6 adres. Klantenservice heeft mij echter bevestigd dat ik in het verleden al een ipv4 adres toegewezen heb gekregen en heeft deze bij gebrek aan resultaat nogmaals toegekend. Helaas had dit geen resultaat.
Connectbox is gereset (stroom >1min en via webUI), webUI hard ververst en andere browers hebben geen resultaat gehad. Klantenservice kan mij niet verder helpen.
Heeft iemand van hier nog ideeën of tips?
Alvast bedankt.