Zwolmug

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen media box ontvangen bij basis abonnement

Gisteren ontving ik mijn installatiepakket voor mijn basis abonnement. Hier zat geen mediabox bij voor de tv. Klopt dit? Ik heb juist Ziggo en Vodafone gecombineerd om een extra tv pakket te krijgen, maar die kan ik nu niet kijken zonder mediabox. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Zwolmug . Welkom hier en welkom bij Ziggo!

Ik zie dat je momenteel een Internet Start en kabelTV abonnement besteld hebt. Wil je dit anders? Als je wilt, kan ik je hier vandaag even over bellen om de opties door te nemen :-).

Bekijk in context

17 Reacties 17
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Bij een Basis abonnement hoort een standaard media box te zitten, maar als dit niet het geval is, zal ik dit even voorleggen bij een moderator die zal loop van de ochtend/middag dit topic dan beantwoorden.
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Als dit basis abonnement het Start abonnement is dan klopt het, zit geen box bij.

Zie: https://www.ziggo.nl/internet/start-met-bellen/
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Wat is een basisabonnement?
Ik ken de volgende twee abo's zonder de MediaBox Next.
Alles-in 1 Start :
https://www.ziggo.nl/internet/start-met-bellen/
Dat is een abo met alleen Kabel-TV. Mediabox of CI+ Module is daarbij niet nodig.
en Alles-in1-Start met CI+ Module:
https://www.ziggo.nl/alles-in-1/start-met-ci-plus/
Een Standaard Mediabox wordt al lang niet meer geleverd bij dit type Start-abo.

Zie voor alle mogelijkheden:
https://www.ziggo.nl/pakketten/

Heb je je abo via de Ziggo Site besteld?
En: welk abo heb je eigenlijk afgesloten?
Verwijderd account
Niet van toepassing
** niet goed gelezen **
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
" alles in 1 start" is met mediabox.
het abo zonder box heet: " internet start & vast bellen".





Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Zwolmug . Welkom hier en welkom bij Ziggo!

Ik zie dat je momenteel een Internet Start en kabelTV abonnement besteld hebt. Wil je dit anders? Als je wilt, kan ik je hier vandaag even over bellen om de opties door te nemen :-).
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
youriy
Er is enige verwarring nav de recente wijziging van de presentatie van de abonnementen op de Ziggo Site.

Waar haal jij jouw info vandaan?
Ik kan die niet vinden op de Ziggo Site.

Hier staan traditioneel bovenaan de Alles-in-1 pakketen Start, Complete en Max.
https://www.ziggo.nl/pakketten/

Het Start pakket dat daar sinds de recente wijziging staat is inderdaad Internet+bellen.
Onderaan in het overzicht is er onder het kopjee Alles-in-1 een pakket dat
Alles-in-1 Start met CI+ Module heet.
Dat is het oude Alles-in-1-Start van voor de wijzijziging
Daarbij kon je voorheen naar keuze een CI+ Module of een MediaBox krijgen.
Die MediaBox verdween op zeker moment uit beeld.

Gek genoeg kom je de Standaard Mediabox ineens wel weer tegen bij Zelf samenstellen.
Zwolmug
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lycke Ziggo

Dankjewel! Ik denk inderdaad dat er iets mis is gegaan bij het bestellen! Ik heb destijds een alles-in-een Start abonnement aangevraagd maar heb nu inderdaad Internet Start en kabel TV ontvangen. Als je hierover met mij contact kan opnemen, heel graag!

Met vriendelijke groet!
Verwijderd account
Niet van toepassing
Vorige maand vroeg ik hier iets over, Lycke reageerde als volgt::

'TV start wordt momenteel wat minder gepromoot, omdat de mediaboxen die hierbij horen niet op voorraad zijn'

https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-156/wat-is-er-met-de-alles-in-1-paketten-aan-de...
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
mguzz
Nou dan hoop ik dat ze weer komen.
Kan er ook meteen iets gedaan worden aan de volstrekt verwarde toestand op de pagina van de Ziggo Site, waar je je pakket kunt bestellen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Zwolmug
Ik heb destijds een alles-in-een Start abonnement aangevraagd maar heb nu inderdaad Internet Start en kabel TV ontvangen.

Vlgs de Ziggo Site van nu klopt dit helemaal.

Laat je nog ff weten hoe dit afgelopen is?
Ben benieuwd of je een Standaard Mediabox kon krijgen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Zwolmug wrote:
Lycke Ziggo

Dankjewel! Ik denk inderdaad dat er iets mis is gegaan bij het bestellen! Ik heb destijds een alles-in-een Start abonnement aangevraagd maar heb nu inderdaad Internet Start en kabel TV ontvangen. Als je hierover met mij contact kan opnemen, heel graag!

Met vriendelijke groet!


Ik wilde graag voor je aan de slag, maar je hebt het zelf al geregeld, zie ik :-). Dan hou ik me er verder buiten! ^^
Zwolmug
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lycke Ziggo wrote:

Zwolmug wrote:
Lycke Ziggo


Dankjewel! Ik denk inderdaad dat er iets mis is gegaan bij het bestellen! Ik heb destijds een alles-in-een Start abonnement aangevraagd maar heb nu inderdaad Internet Start en kabel TV ontvangen. Als je hierover met mij contact kan opnemen, heel graag!

Met vriendelijke groet!
Ik wilde graag voor je aan de slag, maar je hebt het zelf al geregeld, zie ik :-). Dan hou ik me er verder buiten! ^^

Lycke Ziggo Klopt. Ik heb op Mijn Ziggo mijn abonnement aangepast van Kabel TV - Internet Start naar Alles-in-Een Start. Ik heb nog wel een vraag over de kosten: of de korting die ik had (eerste 4 maanden 50% korting) nu nog telt nu ik mijn abonnement heb aangepast. Ik weet alleen niet of dit de juiste omgeving is om dat te bespreken.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ik word nog veel meer benieuwd.
Je kunt in Mijn Ziggo iets doen, dat niet kan op de Ziggo Site?
Is er een Mediabox beloofd + het uitgebreide zenderpakket van:
https://www.ziggo.nl/alles-in-1/start-met-ci-plus/?
Pfffffffffffffff.
Zal wel goed gaan. Of niet.
Zwolmug
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hanh wrote:
Ik word nog veel meer benieuwd.
Je kunt in Mijn Ziggo iets doen, dat niet kan op de Ziggo Site?
Is er een Mediabox beloofd + het uitgebreide zenderpakket van:https://www.ziggo.nl/alles-in-1/start-met-ci-plus/?
Pfffffffffffffff.
Zal wel goed gaan. Of niet.


hanh haha. Nou Hanh het zit zo. Ik had dus (naar mijn inziens) een alles-in-een Start abonnement afgesloten met 50% korting voor de eerste 4 maanden. Toen ik gisteren de doos van Ziggo open deed zat daar geen mediabox bij en begon ik te twijfelen of alles goed was gegaan. Toen ik inlogde op Mijn Ziggo bleek dat ik een Kabel TV & Internet Start abbonnement had gekregen. In Mijn Ziggo kan je je abonnement aanpassen. Ik heb daar de optie aangeklikt voor digitale TV met een media box. Nu gaat mijn abbonnemntkosten (zonder korting) met 5 euro p/m omhoog ongeveer, maar krijg ik wel een media box en heb ik een alles-in-een Start account. Ik hoop dat je het een beetje volgt...
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Zwolmug Ik snap 'm helemaal. Het is prima dat je nu hebt wat je wilt.
Er zijn wat rare dingen aan de hand bij het bestellen via de Ziggo Site, waar ik eerder al van opkeek.
Bij Mijn Ziggo gaat dit voor jou dus beter. Mooi zo!
Dank voor je info.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Zwolmug . De korting had je op het abonnement dat eerst was aangevraagd. Pas je hierin iets aan, komt je korting automatisch te vervallen. Wel een beetje een sneue bak natuurlijk, zo, dus ik ga er even voor je achter aan. Wil je mij een privebericht sturen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? 🙂

Uitgelicht topic