Er zijn wat problemen met de laatste firmware Update voor de Ubee evw321b.
Hoe dit precies zit, is nog vaag. Er zijn enkele topics over met verschillende klachten.
Of jouw probleem hierdoor wordt veroorzaakt, valt nog te bezien.
Als niks anders helpt, dan biedt terugzetten naar de vorige versie van de firmware
door de Ziggo HelpDesk in sommige probleem-gevallen een oplossing.
Er wordt ook wel een ander exemplaar toegezonden, dat dan wel goed werkt.
Zie dit topic met een gelijksoortig probleem als het jouwe.
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/windows-10-pc-wel-wifi-connectie-maar-geen-internet-25632
Beeblebrox verwees er ook al naar.
Ik citeer uit mijn laatste reaktie van vanochtend in dat topic.
-------
Wat ik interessant vind is of je probleem-Desktop een IPv4 address heeft &
wat dat dan is.
Daar vroeg ik je in mijn eerste reaktie al naar, maar een antwoord gaf je helaas niet.
Je kunt dit met de IPv6-test bekijken (of met ipconfig in een cmd-Window).
Mocht er geen IPv4 addresss zijn of eentje in de Range 169.254.0.0 to 169.254.255.255,
dan kan daar een oplossing voor zijn.
Ik gaf je eerder daarvoor al deze link:
http://www.sysprobs.com/fixed-windows-10-limited-connectivity-not-getting-ip-from-dhcp
--------------
Of dit helpt, weet ik nog niet.
Misschien iets voor jou?
Hoor graag wat het resultaat is.
Gr Han