Hallo @Tolga.
Het is zeker een flinke strop om juist nu zonder internet te zitten, aangezien je thuis moet werken vanwege het Corona virus. Wat betreft jouw modem. Deze is offline en is dus niet verbonden met het Ziggo netwerk. Hierdoor werkt het internet niet. Als ik het signaal in de wijk controleer, dan ben jij op dit moment de enige zonder verbinding. We kunnen dus met zekerheid zeggen dat het geen collectieve netwerkstoring betreft.
Doordat jouw modem geen signaal ontvangt moeten we uitzoeken wat hier de reden van is. Als we de oorzaak weten, dan is het euvel natuurlijk makkelijker op te lossen. Op de aansluiting in de woonkamer krijgt jouw modem geen verbinding als deze zowel rechtstreeks als met een splitter is aangesloten. In de eerdere berichten geef je aan dat er ook een aansluiting is in de meterkast en deze is doorgetrokken naar de woonkamer. De vraag is al gesteld, maar wat gebeurt er als je het modem rechtstreeks aansluit op de aansluiting in de meterkast? Dit blijft namelijk de hoofdaansluiting (het punt waar Ziggo jouw woning binnenkomt). Als je niet zeker weet hoe dit moet of hoe je de hoofdaansluiting kan herkennen, deel dan gerust hier foto's. Een foto zegt namelijk meer dan 1000 woorden en dan kunnen we je helpen. Juist door deze dingen te testen kunnen we diverse factoren uitsluiten. En hopelijk hoeft er dan niet eens een monteur aan te pas te komen.
Ik zie inmiddels ook dat je de afspraak via Mijn Ziggo hebt verzet naar morgen, 18 maart 2020.