Ik heb al enige tijd geen internet via de kabel vanuit de modem, maar wel WiFi via de modem.
Ik heb onlangs contact gehad met een medewerker van ziggo Zakelijk, en hij heeft mij een nieuwe modem toegstuurd.
Ik denk dat dat dit het probleem echter niet op gaat lossen.
- Werkt internet via een bekabelde (UTP) verbinding wel?
Nee
- Speelt het probleem op alle apparaten of maar op één/enkele?
Alle
- Speelt het probleem constant of af en toe?
Constant
- Werken alle websites niet of slechts één/enkele?
Alle
- Heb je naast je Ziggo modem nog andere netwerkapparatuur?
Ja ziggo wifi booster bedraad
- Heb je een Ziggo Mediabox XL die je ook aan het thuisnetwerk verbonden hebt?
Nee
- Kun je inloggen op het Ziggo modem (of op je eigen router)?
Ja
- Andere bijzonderheden?
Wifi werkt dus wel, maar internet met kabel niet. Daarnaast lukt er geen dradloos/bedrade verbidning met de wifibooster