Marceliceman

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen internet

Al twee dagen geen internet. Schandalig. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Nu alweer 40 min. aan telefoon met ziggo en weer hetzelfde verhaal. Het duurt nog tot 15 uur vanmiddag. Maar dat zeiden jullie gisteren ook al. Wat slecht dat je zo met je klanten omgaat. Ik wil heel graag geholpen worden. We hebben een guesthouse en mijn gasten zijn allemaal boos. 

update van het tel. gesprek. 45 min. aan de tel gehangen alweer. Het gaat weer 24 uur duren. Technisch probleem. Bla bla bla. Schandalig gedrag. 

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

De techniek is helaas niet  voor 100% betrouwbaar. Storingen komen voor bij Ziggo, maar ook bij andere providers. Om dan van schandalig gedrag te spreken is overdreven. Is er iemand die niet zijn best doet om die storing op te lossen?

Marceliceman
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Schandalig  gisteren ook gekund. 

Uitgelicht topic