Emine

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Geen internet

Goededag ik heb geen internet wie kan mij helpen?
4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Goedemorgen welkom op de community.

Heb je het modem al even van de stroom gehaald. Als je hem daarna opstart dan duurd het 10 minuten voor hij geheel online is en lampje wit gaat branden.

Als dit niet lukt, probeer dan even via de achterkant bij de schakelaar 30seconde de pin ingedrukt te houden en fabrieksherstel te doen, configureer hem dan opnieuw via http://192.168.178.1

Laat maar even weten of het gelukt is
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi Emine, op onze Community zijn een hele hoop mede klanten actief die jou graag helpen bij de problemen die je ervaart. Ook wij - de Ziggo moderators - lezen alles mee, maar zoals je merkt lopen we een aantal dagen achter waardoor we niet zo snel aan jouw topic toekomen.

Ik lees in onze administratie dat je inmiddels veelvuldig contact hebt gehad met onze Klantenservice en het probleem gelukkig is opgelost!
Emine
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Mark Ziggo wrote:
Hoi Emine, op onze Community zijn een hele hoop mede klanten actief die jou graag helpen bij de problemen die je ervaart. Ook wij - de Ziggo moderators - lezen alles mee, maar zoals je merkt lopen we een aantal dagen achter waardoor we niet zo snel aan jouw topic toekomen.

Ik lees in onze administratie dat je inmiddels veelvuldig contact hebt gehad met onze Klantenservice en het probleem gelukkig is opgelost!

Hi Mark, WiFi gaf 2 dagen achter elkaar problemen en in januari precies hetzelfde wat denk jij als je die melding ziet van het kastje? Wat ik,wel weet is dat er veel mensen in de poelpolder last hebben. Het probleem heeft zichzelf eigenlijk opgelost Gr
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Emine wrote:
Hi Mark, WiFi gaf 2 dagen achter elkaar problemen en in januari precies hetzelfde wat denk jij als je die melding ziet van het kastje? Wat ik,wel weet is dat er veel mensen in de poelpolder last hebben. Het probleem heeft zichzelf eigenlijk opgelost Gr

Op de foto bovenaan zie ik niets vreemds, je modem staat aan en heeft een goede verbinding. Hier vind je meer uitleg over de betekenis van de LEDjes op je Connectbox.

Wifi problemen zijn (bijna) altijd individueel, wifi is namelijk een signaal wat bij jou thuis wordt uitgezonden door jouw apparaatuur. Als meerdere mensen in de buurt een slechte wifi verbinding ervaren is er geen algemene oplossing die wij kunnen bieden, iedereen zal afzonderlijk op zoek moeten naar de oorzaak achter zijn of haar problemen. Hier vind je een hoop tips om je wifi te verbeteren, mocht het nog een keer spelen.

Maar als zowel wifi als een bekabelde internetverbinding problemen geven, dan is het geen wifi probleem en dus ook een hele andere oorzaak.

Uitgelicht topic