Gerrit Imbos

Level 6
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes

Geen geluid op zender France 2 (app)

Al enkele dagen is er geen geluid op de Franse zender France 2, zijn er meer mensen welke dit ervaren?
30 Reacties 30
DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
EDITE: Zie dat je de posting hebt aangepast, dus heb mijn bericht verwijderd...
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Heb je de Media Box Next al reeds even 30 seconde van de stroom gehaald.

Anders komt er een Moderator vanzelf langs in dit topic en kan je verder helpen.
Ik weet niet of je Franse zender heel veel gebruikt.

Laat maar even weten, dan kan ik een moderator eventueel vragen voor hulp.
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3837Posts
  • 80Oplossingen
  • 2889Likes
Hier geeft France 2 én Arte in de apps met Franse zenders geen geluid. In de app met Italiaanse zenders geeft elke zender geluid.
Hierin is geen verandering nadat de Next even van de stroom is geweest en ook wijzigingen in de instelling wel/geen Dolby maakt geen verschil.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Heel apart dat hier wel alles werkt en bij jou AoxoMoxoA alleen de franse zenders en bij TS hetzelfde.
Gerrit Imbos
Topicstarter
Level 6
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes
Ja al eerder spanning er af gehaald. Niet geholpen.. Alle overige zenders in de France app wel geluid...
Gerrit Imbos
Topicstarter
Level 6
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes
Kijk elke dag naar France 2, dus vervelend!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Hopelijk als een moderator dit topic in wandelt dat hij/zij dit door kan zetten zodat het probleem aan de orde gebracht kan worden. Meestal komen ze dagelijks langs als het te lang duurt geef dan maar even reactie einde van de dag, dan kan ik hem als nog doorgeven aan ze.
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Welke versie van firmware 4.17 staat er op de Next ? ???
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Rene F kan je de Letters even weghalen die komen niet overeen met 4.17
Yopla

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
HIer hetzelfde probleem, geen geluid op France 2 en Arte in de app.
Ook het icoon van france 24 is weg.
Gerrit Imbos
Topicstarter
Level 6
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes
Versie is nu nog 4.18
Rob M.

Level 2
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Hier bij ons precies hetzelfde probleem: geen geluid bij France 2 en Arte, wel bij alle andere zenders. Ik was al twee dagen geleden met een Topic over dit onderwerp begonnen. Ik heb al 2 keer de klantenservice gebeld, een coax kabel vervangen en de fabrieksinstellingen teruggezet. Alles uit het stopcontact gehaald en teruggezet. Niets hielp. Nu ik lees dat veel mensen dit probleem hebben, weet ik dat het aan Ziggo is om iets eraan te doen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Sander Ziggo wrote:
Bedankt voor de melding! Het doet zich hier ook voor en het probleem is in onderzoek. We werken hard aan een oplossing. Je hoeft dus thuis echt niet aan de slag met coaxkabels.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dave- Werkt het geluid wel bij je in de France app met France 2?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Be rt tot vandaag deed hij het, maar net weer opnieuw gekeken door een storing me modem herstart en nu doet ie het niet meer ook hier alleen France 2
vautrin

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Same issue here with France 2. All the other channels from France TV are working fine except this one. Hope Ziggo will look into it and solve it quickly!’
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3837Posts
  • 80Oplossingen
  • 2889Likes
Hier geeft niet alleen France 2 geen geluid, maar Arte in TV Française geeft ook nog steeds geen geluid. Arte wordt weliswaar ook doorgegeven op kanaal 72, maar ik weet niet of dat overal het geval is.
Heeft iedereen, behalve Yopla, dan wel geluid bij Arte in TV Française? Ik heb deze vraag omdat 'Iedereen' in dit topic het lijkt te hebben dat het alleen bij France 2 misgaat.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
AoxoMoxoA Kanaal 72 is hier ook Arte en met geluid, nu ook France 2 in de app ook geen geluid meer, maar Yopla waar vind ik dat kanaal.
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3837Posts
  • 80Oplossingen
  • 2889Likes
Dave- wrote:
AoxoMoxoA[...KNIP...] Kanaal 72 is hier ook Arte en met geluid, nu ook France 2 in de app ook geen geluid meer, maar Yopla waar vind ik dat kanaal.


Dave- ,
Yopla is een communitylid, die eerder in dit topic al schreef dat Arte én France 2 het in de app niet doen.

Op de een of andere manier valt het kennelijk niet op dat Arte ook beschikbaar is in de app TV Française, maar die zender zit er wel in. Zie plaatje.

Ik vermoed dat niet veel mensen er last van zullen dat het met betrekking tot geluid ook bij Arte in de app TV Française misgaat. :wink:

Uitgelicht topic