Marcosvangorkum

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bevestigingsmail ontvangen

Ik heb bij de bestelling van Ziggo mijn email doorgegeven maar ik kreeg geen bevestigingsmaik dus ik belde nog een x en mijn email was niet correct doorgevoerd wat ik al wist, maar denk dat het nog een x mislukt is want heb het nog niet dus hierbij mijn email adress :** E-mailadres verwijderd door moderator ** hoop dat het nu wel lukt 

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Beste @Marcosvangorkum 

 

Welkom op de Community een klant helpt klant forum.

Zou je als eerste door op de 3 oranje puntjes rechts onder dan Bewerk klikken, je e-mail adres weg willen halen, dit is privé en daar hebben lezers niet mee nodig. Dit kan binnen 60 minuten, anders gaat het niet meer.

Privacy geld voor iedereen.

 

Staat je e-mail niet in de ongewenste map misschien, anders kan een moderator die morgen dit topic in wandelt het controleren voor je.

 

Vermeld even in je profiel je huisnummer en je postcode, dit is niet zichtbaar voor leden, alleen voor jezelf en moderators.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen. 

 

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Goedemiddag @Marcosvangorkum

Welkom hier op de Community! Ik snap dat je alsnog graag de bevestiging van je bestelling wilt ontvangen. Helaas stuurt ons systeem niet 2 keer dezelfde email, mijn collega die je hebt gesproken heeft er daarom voor gezorgd dat de bevestiging per post naar je toe wordt gestuurd. Ik verwacht dat je de brief begin komende week ontvangt. 

Uitgelicht topic