Ruben89

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geannuleerd

Goedenavond,

ik had gisteren mijn bestelling van ziggo geannuleerd, omdat ik dezelfde actie zag met een 50€ cashback. Hierop geen mail gekregen voor bevestiging maar de eerste bestelling wel. nu heb ik een vanmiddag een mail gekregen van pist nl dat me pakket daarheen gebracht wordt. Graag wil ik alsnog de cashback want dat wordt door ziggo nu volledig omzeild. Ik had overigens ook mij pakket aangepast. Graag wil ik hierover duidelijkheid want ik ga niets aannemen morgen anders. Ik ga gelieven naar een andere provider wanneer dit niet direct wordt opgelost.

groet,

Ruben
3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Je kunt nu ook chatten met Ziggo, wacht even op de volgende pagina tot de chatbox midden in beeld komt. Ruben89
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Ruben89 . Welkom hier!
Ik zie wel een bestelling staan in het systeem niet, maar niets over het annuleren. Heb je de bestelling via Ziggo gedaan, of via een 3e partij? En waar heb je de annulering geregeld?

Uitgelicht topic