Satoshi

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Game of thrones afl. ontbreken

GOT seizoen 7 afl. 3 en 7 ontbreken bij On demand. Na herstarten van mijn Box ontbreekt afl. 2 ook nog eens. Hoe kan dit? En hoe kan ik dit oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alfons Verbiest

Level 9
  • 265Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes
Mark Ziggo, op die manier had ik ook gekeken voor Satoshi. Zojuist nog weer even en nu zijn wel alle 7 afleveringen zichtbaar. 5 Dagen terug dus niet.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Alfons Verbiest

Level 9
  • 265Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes
Bij mij zitten ze er ook niet in. Eventueel via Ziggo Go en dan streamen naar je TV? Via Ziggo Go zitten ze er namelijk wel alle 7 afleveringen in.
Satoshi
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Humpie wrote:
Bij mij zitten ze er ook niet in. Eventueel via Ziggo Go en dan streamen naar je TV? Via Ziggo Go zitten ze er namelijk wel alle 7 afleveringen in.


Helemaal niet aan gedacht. Scherp, bedankt! Net wel een samsung TV gekocht en krijg het nog niet helemaal voor elkaar om hem ook echt als smart TV te gebruiken. Ik heb het idee dat je niet alles zomaar gestreamd krijgt naar je TV, zoals bijvoorbeeld Ziggo Go.

Volgens mij heb ik nog wel een Chromecast liggen.

Nogmaals bedankt voor de tip!
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi Satoshi, welkom op onze Community!

Kan het zijn dat je een Ziggo Mediabox XL gebruikt en de afleveringen met de zoekfunctie probeert te vinden?
De zoekfunctie levert helaas niet altijd volledige resultaten.

Als je via het On Demand menu naar HBO Series gaat en dan naar Game of Thrones zul je wel alle seizoenen/afleveringen vinden.
Alfons Verbiest

Level 9
  • 265Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes
Mark Ziggo, op die manier had ik ook gekeken voor Satoshi. Zojuist nog weer even en nu zijn wel alle 7 afleveringen zichtbaar. 5 Dagen terug dus niet.
lijsterbes

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik een Humax 5200C HD mediabox/recorder en On demand hapert nog weleens. Nu met Game of thrones mis ik de series 4 en 5. Het is al vervelend dat je niet op serie kunt zoeken. Ik moet via afbeeldingen van volgens mij dvd's selecteren en onder iedere afbeelding staat S1-7.
Ik heb geen smart tv.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Humpie wrote:
Zojuist nog weer even en nu zijn wel alle 7 afleveringen zichtbaar. 5 Dagen terug dus niet.


Ah gelukkig, dan is het al gefixt.

lijsterbes wrote:
Ik gebruik een Humax 5200C HD mediabox/recorder en On demand hapert nog weleens. Nu met Game of thrones mis ik de series 4 en 5. Het is al vervelend dat je niet op serie kunt zoeken. Ik moet via afbeeldingen van volgens mij dvd's selecteren en onder iedere afbeelding staat S1-7.


Hi lijsterbes, welkom! Ik heb op kantoor onze Humax 5200C ook eens aangeslingerd, maar ook hier kan ik alle seizoenen netjes op vinden vandaag.

Je kunt op de Humax ook zoeken trouwens, via het vergrootglas links-bovenin, maar het is vaak sneller om de serie in het menu op te zoeken.
HBO vind je onder Series - HBO Series. Dan selecteer je inderdaad de foto van Game of Thrones en kom je waarschijnlijk bij S1E1, vanuit daar kun je alle andere seizoenen en afleveringen vinden.

Daarna zal Game of Thrones ook bij je 'laatst bekeken' programma's staan die direct al in het On Demand menu te zien is. Dan hoef je helemaal niet meer te zoeken.
lijsterbes

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kon vandaag via Chrome niet meer inloggen op Mijnziggo. Heb net ontdekt dat het wel kan via Edge (Explorer).
Mark Ziggo Ik heb jouw aanwijzingen opgevolgd maar dat hielp ook niet.
Als ik veel reacties hier lees gebeurt het wegvallen van afleveringen ook bij andere series.
Streamen vanaf mijn pc is ondoenlijk; de tv en pc staan nogal een eind uit elkaar, HDMI kabeltje is niet lang genoeg.....

Uitgelicht topic