etterstekker Ik begrijp je standpunt en helaas is er geen FAQ/technisch document.
Ziggo is wat dat betreft zeer terughoudend en niet geheel correct in het communiceren van de mogelijkheden en onmogelijkheden van b.v. het thuisnetwerk wat volgens de Ziggo website zou moeten werken, maar in de praktijk blijkt dit niet zondermeer mogelijk.
De Ziggo community werkt gelukkig anders, hier mogen klanten en Ziggo moderators duidelijk aangeven wat wel en niet werkt.
Op de Ziggo community wordt zeer veel getest op intiatief van een aantal flink technische gebruikers en/of Ziggo moderators om alles zo goed mogelijk te laten werken binnen de beperkingen van Ziggo apparatuur.
Vandaar mijn stelligheid wat betreft het signaal, zou ik daar niet correct in berichten, dan wordt ik onmiddelijk door andere forumleden en/of Ziggo moderators gecorrigeerd, en terecht en zo hoort het ook te zijn.
Probeer het één en ander uit en laat je bevindingen hier weten, er zijn altijd mensen die hier op zullen reageren.