Sebastiaan onge

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fraude - gebeld naar een telefoonnummer in Qatar.

Ik heb perongeluk een nummer teruggebeld uit Qatar en wil zeker weten dat ik straks niet ineens geld kwijt ben. 
dit is het nummer uit Qatar : ‭+974 7710 8250‬

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Ik zal vragen of er een moderator even naar je gegevens kan kijken, als je postcode en huisnummer in je profiel zet, dan moet het goed komen. (De gegevens zijn niet zichtbaar voor leden, alleen voor moderators en jezelf.

 

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen. 

 

 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Sebastiaan ongenae wrote:

Ik heb perongeluk een nummer teruggebeld uit Qatar en wil zeker weten dat ik straks niet ineens geld kwijt ben. 
dit is het nummer uit Qatar : ‭+974 7710 8250‬

Staat het gesprek al in uw lopende kosten?

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Sebastiaan ongenae wrote:

Ik heb perongeluk een nummer teruggebeld uit Qatar en wil zeker weten dat ik straks niet ineens geld kwijt ben….

 

Ik snap uw redenering niet. U belt ergens heen, u heeft er iets later spijt van en vraagt dan aan Ziggo om de gemaakte belkosten niet in rekening te brengen?

Zou een Ziggo moderator daar iets aan ( kunnen ) doen? Gebeld is tenslotte gebeld en het is geen fout van Ziggo.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

@Pasi 

Hij heeft het nummer teruggebeld als dat invloed heeft op telefonie dan dient Ziggo dit even na te kijken of er geen extra kosten in rekening zijn gekomen. Of dat gehele rekening is geplundert. Hij vraagt zekerheid.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @Sebastiaan ongenae, allereerst welkom op de Community! 

Wat een ellendige situatie! Ik begrijp heel goed dat je graag wilt weten waar je aan toe bent en of er onverwachte kosten in rekening zijn gebracht. Helaas heb je nog geen adresgegevens ingevoerd in je Community profiel en kan ik dus geen gegevens inzien. In je Mijn Ziggo account zelf kun je ook de gesprekskosten controleren. Staat daar niks aangegeven? 

Als ik nog voor je moet kijken vul dan je adresgegevens aan in je Community profiel, zodat ik je gegevens erbij kan pakken. 

Uitgelicht topic