theo620

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fox sports stoort. Andere zenders niet.

Zowel het open kanaal van Fox sport als de betaalde eredivisie zender hapert bij ons. Erg irritant tijdens de wedstrijd steeds het beeld een paar seconden stil. Dit is bij ons alleen bij Fox. Ik heb geen abonnement op Fox maar koop af en toe een wedstrijd.
4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Welkom theo620 op de Community

Heb je de kabels al gecheckt en aangedrukt?

Waar komt het signaal binnen van Ziggo en kan je een foto plaatsen van de aansluiting?

Met welke Media Box of CI+ Module kijk je ?
theo620
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dave dank voor je snelle reactie, ik kijk met de Horizon box en met de kabels zit het wel snor, dit is allemaal door de Ziggo monteur aangesloten. Het is wel mijn tweede box, de vorige had op meer kanalen kuren. Deze alleen op Fox Sports. Voor de rest alle uitzendingen goed. De aansluiting zit bij mij achter een kast en is ook pas vernieuwd (voor de zekerheid) door de monteur.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Oke, misschien dat andere gebruikers je nog tips kunnen geven of vraag kunnen stellen, ik gebruik zelf de Horizon Box niet meer.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey theo620 . Hoe gek het ook klinkt, dat de kabels aangesloten zijn door een monteur betekent natuurlijk niet per definitie dat alles snor is.
Een auto die net bij de garage geweest is, kan volgende week toch opnieuw kuren hebben. Hoewel de kans natuurlijk klein is ^^.

Hoe lang geleden is het aangesloten door de monteur? En speelde deze problemen direct na zijn bezoek ook, of heeft het eerst wel weer goed gewerkt?

Uitgelicht topic