g.van.esdonk

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutcode cs2512

heb een fout code bij terug kijken CR2512 graag een oplossing
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi g.van.esdonk, welkom hier!

Evert probeerde je te helpen met dit probleem, maar ik zie dat je zelf al actie hebt ondernomen. Prima natuurlijk! De situatie is uitgelegd. In grote lijnen blijkt volgens mijn collega dit probleem te komen door een bekend probleem, het is dus wachten op een update. Ik lees ook dat je nu weet waar je aan toe bent. Dus daarom sluit ik dit topic nu af.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Krijg je deze foutcode bij 1 specifiek programma dat je wilt terug kijken of bij meerdere programma's?

Wat in ieder geval goed kan helpen is 10 seconden de stroom van de Mediabox af halen. Dit kan door het schakelaartje achterop de box om te zetten.

Hopelijk werkt het daarna wel weer 🙂

Groet,
Evert
g.van.esdonk
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij verschillende zenders waar ik gekeken heb. krijg ik na een paar minuutjes dus de ik de fout code Cs2512 de stroom heb ik wel 30 seconde eraf gehad
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Werkt On Demand wel goed? Bijvoorbeeld als je een film/serie wil bekijken?
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi g.van.esdonk, welkom hier!

Evert probeerde je te helpen met dit probleem, maar ik zie dat je zelf al actie hebt ondernomen. Prima natuurlijk! De situatie is uitgelegd. In grote lijnen blijkt volgens mijn collega dit probleem te komen door een bekend probleem, het is dus wachten op een update. Ik lees ook dat je nu weet waar je aan toe bent. Dus daarom sluit ik dit topic nu af.

Uitgelicht topic