Egelvriendin

Level 5
  • 82Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Foutcode 8182

Krijg foutcode 8182 weer eens te zien....en wil even kijken of er soms een storing is (dat wordt in de instructie aangeraden). En wat denk je: De combinatie van mijn postcode en huisnummer kent Ziggo niet. Of ik het soms verkeerd heb ingetikt.

Ik zal toch g.........e wel weten wat mijn postcode en huisnummer zijn. Beetje apart.

En gelukkig zal ook de film die ik voor vanavond had geprogrammeerd maar weer half zijn opgenomen.... heerlijk toch, steeds meer betalen, voor steeds minder service en problemen.

Blijft een fantastisch bedrijf....
3 Reacties 3
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Egelvriendin,

Ik kan nu niet naar mijn Mediabox XL om te kijken of ik ook die foutcode krijg, maar toch probeerde ik om mijn postcode en huisnummer plus toevoeging in te vullen. Ook ik kreeg de melding dat de combinatie niet bekend is bij Ziggo. Toen ik de postcode en huisnummer van mijn ouders ingevuld had, die geen Ziggo hebben, kreeg ik ineens niet de melding dat dat adres niet bekend is. Vreemd.. De checker werkt niet echt lekker op dit moment. Maar daarna kon ik wel goed mijn postcode en huisnummer invullen.
Wie weet lukt het bij jou ook na een tijdje?

In ieder geval even de box minimaal 10 seconden van de stroom afhalen (niet tijdens de ingestelde opname natuurlijk), wie weet werkt dat 🙂

Over je opname, dat gaat niet goed. Staat Automatisch Schijfbeheer op Uit? Wanneer die op Aan staat, levert dat vaak zulke problemen op. Je kunt dit controleren bij Menu > Opties > Voorkeursinstellingen > Automatisch Schijfbeheer.

Groet,
Evert
CreativeS

Level 13
  • 813Posts
  • 16Oplossingen
  • 161Likes
Egelvriendin wrote:
En gelukkig zal ook de film die ik voor vanavond had geprogrammeerd maar weer half zijn opgenomen.... heerlijk toch, steeds meer betalen, voor steeds minder service en problemen.

In het ergste geval kan je misschien nog Ziggo Replay gebruiken? En als je geluk hebt was de film op één van de SBS-zenders. Herhaling gegarandeerd 🙂
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Egelvriendin wrote:
Krijg foutcode 8182 weer eens te zien....en wil even kijken of er soms een storing is (dat wordt in de instructie aangeraden). En wat denk je: De combinatie van mijn postcode en huisnummer kent Ziggo niet. Of ik het soms verkeerd heb ingetikt.

Ik zal toch g.........e wel weten wat mijn postcode en huisnummer zijn. Beetje apart.

En gelukkig zal ook de film die ik voor vanavond had geprogrammeerd maar weer half zijn opgenomen.... heerlijk toch, steeds meer betalen, voor steeds minder service en problemen.

Blijft een fantastisch bedrijf....


Dat klinkt alsof het niet de eerste keer was, dan is het voor te stellen dat je daar niet vrolijk van wordt. Ik zie dat er in de nacht van 2 op 3 augustus werkzaamheden bij je in de buurt zijn geweest, mijn vermoeden is ook dat dit hier mee te maken heeft.
Ervaar je momenteel nog steeds problemen? Zo ja, wil je dan de tips van Evert eens opvolgen?

Uitgelicht topic