Sharona

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutcode 8040

Signaalsterkte is goed en er is geen storing op ons adres maar toch kan ik on demand niet gebruiken
4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Er is een storing bij on demand platform en replay. Door een storing is het niet mogelijk deze dienst te gebruiken. Ik zie wel geleidelijk dat het wordt verholpen.

Deze kan je weinig aan doen en misschien straks of morgen even je media box herstarten.
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 630Oplossingen
  • 3978Likes
Hallo Sharona

Ik zie dat dit je eerste topic is! Welkom op de Ziggo Community

Dave- laat je al weten dat er die avond een storing was. Gelukkig diezelfde avond nog opgelost.

Laat je het ons weten of je nog problemen ervaart?
Sharona
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Folkert Ziggo wrote:
Hallo Sharona

Ik zie dat dit je eerste topic is! Welkom op de Ziggo Community

Dave- laat je al weten dat er die avond een storing was. Gelukkig diezelfde avond nog opgelost.

Laat je het ons weten of je nog problemen ervaart?

Het probleem is niet opgelost.. heb gisterenavond met iemand gebeld van ziggo en er is nu een afspraak ingepland met een monteur. Heb van alles geprobeerd. En volgens deze mevrouw was er geen storing ofzo..
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Laat even hoe de afloop is, voor de terugkoppeling ?

Uitgelicht topic