LLL

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 8015

Hallo allen,

Sinds een tijd zit ik met foutmelding 8015 wanneer ik On Demand, Series wil kijken. Ik heb alle stappen zoals hier beschreven al uitgevoerd maar dit lost het euvel niet op. Ik gebruik een Mediabox-xl icm een Smart TV en een Technicolor TC7210. Op de mediabox-xl display staat geen foutmelding (dus ook geen 'Offline') en de router en het gebruik van overige apps werkt naar behoren op de smart tv.
3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Heb je je netwerk aangesloten op je mediabox? Niet doen.
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/thuisnetwerk-storing-of-werkt-niet-of-niet-te-installeren-...

Wat is je signaal sterkte en kwaliteit ?

Alle coax kabels er even uithalen en weer goed vastzetten kan nogal wat storingen verhelpen.
LLL
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi steefb,
Mijn netwerk is niet aangesloten op de mediabox.
Signaalsterkte is goed, zeer goed.
Ik heb ook alle coaxkabels weer vastgezet. De kabels zijn van goede kwaliteit (inclusief splitter).
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi LLL, welkom op onze Community.

Vervelend dat je geen On Demand kunt kijken via je Mediabox XL op dit moment. Ik zie vanuit hier dat je mediabox alleen op 9 januari even online is geweest in de afgelopen 7 dagen, verder is hij offline.
De werking van de apps op je SmartTV staat los van de werking van de Mediabox XL. De apps op je TV maken namelijk verbinding met internet via je Technicolor modem, terwijl de Mediabox XL zélf een internetverbinding met ons maakt buiten het Technicolor modem om.

Ik verwacht dat je deze melding niet alleen bij On Demand ziet, maar ook als je een programma via Replay probeert af te spelen klopt dat?
Heeft On Demand (en Replay) eerder wel goed gewerkt?
Kun je een foto plaatsen van de coax aansluitingen tussen de Mediabox XL en de hoofdaansluiting (waar de Ziggo kabel het huis binnenkomt)?

Uitgelicht topic