Beantwoord

Fout na omzetting analoog naar digitaal

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

137 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
Veel kijkplezier gewenst, en de volhouders halen de eindstreep.☺
Reputatie 7
Badge +17
Ik zou niet meer reageren, maar wat er nu is uitgelegd heb ik een aantal pagina's terug al verteld. Toen leek het alleen niet te lukken. Heb er zelfs een paar handleidingen bij gehaald en exact de te volgen stappen genoemd.

Maar ik schreef ook al dat het nu een herhaling van zetten was. En nu is het gelukkig wel gelukt, en ik hoef de eer niet, maar dit was simpelweg al door mij genoemd. Ik ben echter blij voor Atty, maar voel mezelf hier absoluut niet goed bij. Het geeft echter wel goed weer welke waarde ik hier heb... Geen.

Dit wilde ik toch nog even kwijt.
Reputatie 7
Badge +17
Motorboot schreef:

Wauw, eindelijk maar toch 🙂 Stom dat het mij niet gelukt is, maar heel mooi dat het zo geregeld is.

Dat is geenszins dom of stom. Jij hebt iets gedaan waar je trots op kan zijn. Je bent naar Atty toegegaan om haar te helpen. Daar kun je trots op zijn!
Reputatie 3
Inderdaad: Een maand geleden heeft Willem-A dit geschreven:
"Bij onze (Philips) matchline tv staat continue EXT1 in de rechter bovenhoek. Door op de knop [i+] te drukken komt tijdelijk andere info in beeld te staan, maar na een hoop proberen bleek EXT1 weg te gaan door de [i+] knop een paar seconden ingedrukt te houden".

Het uitproberen waard...

Willem-A verdient dus de eer, al heeft Honda ook z'n best gedaan.

Nú zijn we écht klaar, hè?
Nogmaals bedankt, jullie allen voor het meeleven en -denken.

Hartelijke groeten van Atty.
Reputatie 7
Badge +17
Ja Atty,

Want jij bent van die hinderlijke melding af. Maar nu hoop ik dan ook wel dat deze Tv het nog heeeeel lang uithoud. Het zou toch wat zijn als je volgende week een nieuwe moet kopen... dan hou je deze maar als aandenken ... 😉

Veel kijkplezier!
Reputatie 3
Ja, ik ben echt blij dat ik van die hinderlijke melding af ben!
Dankzij jou en ook een beetje Honda, hoor!

Nu zijn we écht klaar, hè?

Groeten van Atty
Reputatie 7
Badge +31
Eind goed al goed.☺
Reputatie 7
Waauw, wat een goede berichten!
Zowel @Willem-A als @Moterboot als @Honda zijn gigantisch #LekkerBezig met hun uitgebreide hulp.
Daarnaast vind ik dat @atty.van.delden ook enorm #LekkerBezig is. Zoals ze zelf al aangaf; onderschat haar niet! Alleen al het feit dat ze hier zo actief aanwezig is en iedereen op de hoogte houdt, geeft aan dat ze een stuk beter met de technologie om kan dan de gemiddelde 80-jarige. Top!
Reputatie 5
Badge +4
Lycke ik vindt leuk van je dat je zo goed reageert op onze inspanningen om Atty te helpen.
ik wist al voor 100% dat als Atty mijn oplossing op zouw volgen het moest lukken en Atty als 80 jarige heel knap dat ze dit op gevolgt heeft.ik heb er ook alles aan gedaan om haar te helpen met sucses. ik ben ook bijna 72 jaar en het is nog steeds mijn hobby.
ik heb al van af 1970 philips ktv en ik heb er velen gehad van daar die kennis ook reparatie.
de philips die ik nu heb is een UHD 🤡 vrg honda
Reputatie 3
@Honda, als dank voor jouw inspanningen heb ik je o.a. met ook Willem-A en Motorboot genomineerd voor #LekkerBezig.
Atty
Reputatie 5
Badge +4
atty.van.delden schreef:

@Honda, als dank voor jouw inspanningen heb ik je o.a. met ook Willem-A en Motorboot genomineerd voor #lekkerbezig.
Atty

daar ben ik heel blij om.maar ik ben ook blij dat jij mijn raad opgevolgt heb en je probleem verholpen heb daarom was ik er van overtuigt dat het nu moest lukken.
ik hoop dat je nog lang mag genieten van je tv🤡 vrg honda
Reputatie 3
Dank je wel, Honda.
Atty van delden