Goedendag, ik probeer al enkele dagen de website van foto.hema.nl te bereiken maar dat lukt niet. Geeft time out op alle apparaten die via mijn wifi lopen (android, windows etc).Als ik het via mijn mobile data van de telefoon probeer dan gaat het goed. Heeft niets te maken met security, fire wall of zo in mijn omgeving wat die zijn op elk platform verschillend. ( maar heb ze toch maar allemaal uit en aan gehad voor de zekerheid).
Via een trace in mijn modem (Ziggo connect) zie ik dat het proces stopt bij stap 13 waarbij IP 185.170.94.174 doorstuurt naar 77.222.70.46. Dit blijkt Equinix in Enschede te zijn met Virtu Secure Webservices BV ook op datzelfde adres. Bedrijf geeft aan dat ik dit bij Ziggo moet melden omdat dit bedrijf niet verantwoordelijk is voor IP blokkade.
Help!!!! Hoe kom ik hier doorheen? Heb helpdesk van Ziggo (nog) niet gebeld omdat ik verwacht dat ik dan het modem moet resetten ( al 4 x gedaan) etc. Dit gaat wat slagen dieper dus wie kan hier hulp bieden?