Loeska

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Facturen niet zichtbaar na inloggen

De factuur is deze maand hoger dan gebruikelijk. Omdat ik graag wil weten waarom, ben ik succesvol ingelogd op Mijn Ziggo (https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/welkom/) en kies ik vervolgens voor ‘naar factuur en betaling'. Daar vind ik echter geen enkele factuur meer terug; tabblad is leeg en downloadknop ontbreekt. Idem voor betalingen uit voorgaande maanden.

Zijn er meer mensen die er last van hebben dat facturen niet zichtbaar zijn via Mijn Ziggo?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er waren wel werkzaamheden aan Mijn Ziggo.

Hier zijn ze nu wel te zien.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er waren wel werkzaamheden aan Mijn Ziggo.

Hier zijn ze nu wel te zien.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Ik neem aan dat het bij jou ook weer werkt Loeska, anders horen we het graag.

Uitgelicht topic