Nieuwe uitdaging!
Mijn Extra Mediabox geeft iedere keer, nadat hij is gereset voor de EPG/software, direct na het aanzetten een melding dat hij het thuisnetwerk niet kan vinden (code 8099), waarna hij overigens wel gewoon werkt.
De Extra Mediabox is
niet aangesloten op een thuisnetwerk en verbind met de hoofdbox obv. Moca, volgens het schema bij vraag 5
in dit topic. Ik maak überhaupt géén gebruik van een thuisnetwerk, alles daaromtrent staat dan ook uit op de hoofdbox. Ook staat de WiFi (2,4 én 5) uit op de hoofdbox, en dat houden we ook zo... geen netwerkmogelijkheden dus, behalve de kabel. Op de Extra mediabox heb ik uiteraard ook alleen het verbinden via MoCa gestart.
Ik vermoed dat de software een beetje buggy is, want dit probleem doet zich voor sinds de laatste update. Iemand anders die hier ook last van heeft?
Ps Vragen "hoe is het aangesloten?" en "hoe zit het met AOP/bekabeling?" snap ik, maar dat is binnenshuis inmiddels echt allemaal 1000% in orde en ja, ik heb ook al een paar x een fabrieksreset van beide boxen gedaan. :sunglasses: