LuukDb52

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Extra Mediabox XL is in storing

Sinds vrijdagmorgen (31/08) is mijn extra Mediabox XL in storing. Het display geeft 2 rode lampjes na aanzetten. Boven het rechter lichtje staat REC en boven het linker een rood driehoekje met daarin een uitroepteken (?). Ik heb de mediabox al diverse keren gereset, zonder resultaat. Omdat vrijdagavond die grote storing bij Ziggo (Helpdesk, ReplayTV en On Demand) bekend werd, dacht ik dat het daaraan lag, dus ik heb verder geen actie ondernomen.
Toen gisterochtend de storing weer verholpen leek, heb ik deze Mediabox weer aangezet om er mee TV te kijken. Hetzelfde heb ik vanmorgen weer gedaan. Helaas is de storing nog steeds aanwezig:joy:.
Bij mij werken de TV-gids (ReplayTV) en On Demand weer vrij redelijk (af en toe traag, en nog niet alles is te bekijken, vooral bij ReplayTV).

Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast dank:thumbsup:.
4 Reacties 4
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Luuk,

Slecht nieuws voor je, meestal betekent dit dat hij overleden is :disappointed_relieved:
Je zou even op de Mediabox XL kunnen kijken of het administratief nog wel goed staat, en if so, dan heb je een nieuwe box nodig.
Of het goed in de systemen staat, kun je controleren bij Menu > Opties > Uitgebreide Instellingen > Mediabox XL > Aantal actieve Mediabox(en). Hier moet dan een 1 achter Max. aantal actieve Mediaboxen staan.
Staat dat er, dan kun je het beste contact opnemen met Ziggo, telefonisch of via de chat.
Dat gaat namelijk veel sneller dan hier op de community 🙂

Groet,
Evert
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @LuukDb52. Welkom hier! Hoe gaat het nu? 🙂
LuukDb52
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik ben zo eerst even naar fysiotherapie. Daarna neem ik via de chat contact op met Ziggo. Hopelijk kan één van de technici daarvan mij verder helpen.

Groet,
Luuk
LuukDb52
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb net, via de Chat, contact gehad met Jos. Dinsdagmiddag komt er een monteur bij mij langs om naar de Mediabox te kijken. Hopelijk kan het probleem dan verholpen worden.

Groet,
Luuk

Uitgelicht topic